LG Electronics pochwaliło się swoimi najbardziej innowacyjnymi produktami. Specjalna przestrzeń wystawiennicza w Centrum Konferencyjnym w Las Vegas pozwala zainteresowanym zapoznać się ze stworzoną przez producenta platformą marketingową LG Labs i tworzonymi w jej ramach pionierskimi rozwiązaniami.

Trwające od 09 stycznia targi Consumer Electronics Show w Las Vegas obfitują w ekscytujące dla pilnych obserwatorów technologicznego świata wieści. Projekty prezentowane na największym związanym z elektroniką użytkową wydarzeniu na świecie, zapierają dech w piersiach i pozwalają na otwarte stawianie pytań nie o to, czy najbardziej śmiałe wizje inżynierów zostaną udostępnione szerokiemu gronu odbiorców, tylko kiedy dokładnie to nastąpi.

LG prezentuje więcej

Jak informował w swoim komunikacie producent, tegoroczne targi CES to okazja dla marki do przedstawienia szerszej niż w ubiegłym roku gamy pomysłów, których wdrożenie miałoby w kreatywny sposób zrewolucjonizować codzienne, niezależnie od indywidualnego stylu, życie człowieka. Wszystkie koncepcje stworzono w ramach eksperymentalnej platformy LG Labs, która od pierwszych chwil swojego istnienia nieustannie dąży do rozwoju innowacyjnych produktów i usług.

Znacznie większa niż w ubiegłym roku strefa wystawiennicza LG Electronics to przede wszystkim przestrzeń, której główną atrakcję stanowi prezentacja produktu łączącego w sobie charakter znanego sprzed kilkudziesięciu lat brzmienia radia lampowego z najnowocześniejszą zdobyczą technologiczną ostatnich lat.

DukeBox by LG Labs – tradycja w świeżym wydaniu

DukeBox by LG Labs to pozycja, która wzbudza zainteresowanie już samą ideą. Mamy tu do czynienia ze staromodnym brzmieniem radia lampowego, które, łącząc się z technologią przezroczystych ekranów OLED, powróciło z przeszłości, wnosząc ze sobą zupełnie nowe wrażenia muzyczne. Głębia przestrzennego dźwięku i obrazu pozwala na doświadczanie klasycznej szafy grającej w niespotykanym dotychczas nowoczesnym kształcie.

Jednak DukeBox to nie tylko wariacja na temat radiowego nadajnika. Stopień przezroczystości wyświetlacza można regulować, uzyskując różne efekty wizualne. Możemy na przykład wytworzyć obraz systemu lampowego audio zamkniętego w szklanej obudowie. Co więcej, możemy oglądać na nim treści multimedialne wysokiej jakości, a także przekształcić go w wizerunek nietypowego, wyposażonego w migoczące płomieniem lampy próżniowe kominka.

Bon Voyage by LG Labs – życie w zgodzie z naturą

Kolejnym prezentowanym przez LG produktem jest ulepszona wersja spersonalizowanej przestrzeni mieszkalnej, której specyfikę ujęto już w nazwie. Bon Voyage to zdaniem producenta sposób na przeniesienie codziennego komfortu życia na łono natury. Koncepcja ta przyjęła formę przypominającą niewielką przyczepę kempingową, którą z łatwością połączymy z samochodem lub w razie potrzeby ulokujemy w garażu.

Dwa metry szerokości, blisko cztery metry długości, nieco ponad dwa metry wysokości – taka odpowiednio zoptymalizowana przestrzeń zdaniem jej twórców zapewniać ma efektywne jej wykorzystanie przy zachowaniu pełnej mobilności. Wnętrze Bon Voyage można wyposażyć wedle własnych upodobań. Znajdzie się tu miejsce nie tylko na meble, ale też różnego rodzaju urządzenia – lodówkę, filtr wody, szafę parową LG Styler czy produkty przeznaczone do pielęgnacji obuwia.

Kawa nie z tego świata i inne produkty

Niezmiernie ciekawym wynalazkiem, którym producent LG zaskoczył obserwatorów, jest kapsułkowy ekspres do kawy DUOBO. Stworzone w ramach LG Labs urządzenie sfinansowano przez kampanię crowdfundingową w Stanach Zjednoczonych. Wystarczy jedno spojrzenie na ten wynalazek, by wiedzieć, czym się inspirowano przy jego kreacji.

Wśród prezentowanych na stoisku firmy LG znalazły się również takie pozycje jak projektor LG CineBeam Qube, laptop LG gram Fold, głośnik bezprzewodowy LG XBOOM, przenośmy wyświetlacz LG StanbyMe Go, urządzenie do prowadzenia domowej uprawy LG Tiiun Mi. Odwiedzający mogli też zapoznać się z systemem monitorującym fale mózgowe brid.zzz by LG Labs, zamkniętym w formie bezprzewodowych słuchawek.

Jeśli interesuje Cię więcej informacji z technologicznego świata, zapraszamy do naszych pozostałych artykułów.

Z redakcją Think-About związałam się pod koniec 2023 roku i od tego momentu nieustannie zgłębiam tajemnice drugiej strony konsumenckiego świata. Każdego dnia tworzę różnego rodzaju treści, które, mam nadzieję, pomagają Czytelnikom w podejmowaniu bardziej świadomych zakupowych decyzji. W ostatnich latach zdobywałam doświadczenie jako copywriter, współpracując z klientami indywidualnymi, agencjami czy firmami IT. Często tworzenie konkretnych artykułów wiązało się z eksploracją tematów dotychczas mi obcych, co jednak nigdy nie było dla mnie przeszkodą. Wręcz przeciwnie. Możliwość nieustannego poszerzania swojej wiedzy to coś, co niezmiennie pociąga mnie w moim zawodzie. Z wykształcenia jestem muzykiem, jednak to zabawa słowem od dziecka dawała mi prawdziwą radość. Chociaż w swoim życiu pracowałam już w różnych branżach, wiem, że pisanie jest tym, co chcę i co mam szczęście robić na co dzień. W trakcie studiów, oprócz tworzenia dla własnej przyjemności, publikowałam teksty na portalu muzycznym Cameral Music oraz w kwartalniku muzycznym Kamerton. Obecnie prowadzę bloga, na którym pozwalam sobie na dzielenie się z innymi własnym zdaniem na różne tematy oraz tworzoną przeze mną miniaturową prozą. Gdy nie piszę - rysuję, czytam książki o hobbitach i pierścieniach, różach bez imion i stuleciach samotności. Słuchając audiobooków, śledzę losy małego belgijskiego detektywa, a czas przed  teleodbiornikiem spędzam obserwując pojedynki na miecze świetlne i podróże w nadprzestrzeni.