czwartek, 20 czerwca

Wszechobecne tłumy, przepychanki, pełne wózki – prawdziwy, przedświąteczny szał. Brzmi niepozornie, jednak wielu z nas dostaje białej gorączki podczas stania w długich kolejkach, a zakup produktów na Święta Bożego Narodzenia bywa nie lada wyzwaniem. Masz dość? Skorzystaj z wygodnych rozwiązań – niewiele osób wie, że obejmują one sieci sklepów takie jak Lidl, czy Biedronka. Sprawdziłam szczegóły, koszta i warunki dostaw.

Świąteczne zakupy z dostawą – Lidl

Fot. Lidl

Choć sieć sklepów Lidl nie realizuje dostaw (poza sklepem internetowym), skorzystać możemy z pośrednika świadczącego takową usługę. Mowa tu o Everli, jednej z najszybciej rozwijających się platform służących do zakupów spożywczych z dostawą. Na ten moment, swoje usługi świadczy w 41 miastach w Polsce, a liczba ta rośnie niemal w mgnieniu oka. Wśród sklepów, z których możliwy jest zakup produktów znalazł się m.in. Lidl. Realizacja dostaw jest możliwa od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 21:00. Koszt dostawy wynosi 9,99 zł (powyżej 350 zł – gratis), jeśli zależy Ci na przesyłce o konkretnej porze, możesz wybrać opcję za 13,99 zł. Każde zamówienie jest objęte opłatą serwisową (koszt wynosi od 2 do 9 zł). Wszystkie szczegóły znajdziesz na platformie.

Świąteczne zakupy z dostawą – Biedronka

Biedronka Home to nie jedyna forma zamówień przez internet, jakie zrealizujesz u boku Jerónimo Martins. Od dłuższego czasu, sieć współpracuje z Glovo – jeśli z jakiejś przyczyny nie jesteś fanem tego rozwiązania, mam dobrą wiadomość. Od pewnego czasu, na oficjalnej stronie znajduje się adnotacja dotycząca Lola Market. Usługa dostawy dotyczy na ten moment wyłącznie Warszawy, a minimalna wartość zamówienia musi wynieść 149 zł. Realizacja jest rzecz jasna zbliżona do Everli, a także Glovo – dodajemy do koszyka interesujące nas produkty, shopper dokonuje zakupów, a następnie dostarcza pod adres. Zamówienia są realizowane przez 6 dni w tygodniu, a opłata za dostawę wynosi 14,99 zł (powyżej 250 zł – gratis).

Świąteczne zakupy – które sklepy oferują dostawę?

Fot. Adobe/Alliance

Trudno mówić o pozytywnych aspektach pandemii, jednak w sektorze internetowych zakupów, rozwoju aplikacji mobilnych i dostaw – zmieniło się doprawdy sporo. Oczywiście, usługa pojawiła się już kilka lat temu, jednak to właśnie okres izolacji był jedną z przyczyn tendencji wzrostowej. Wśród marketów, które umożliwiają zakupy online znajdziemy m.in. Kaufland (Everli), Netto (Everli), Carrefour (CarFura, Sprint i kurier/paczkomat) oraz Auchan (własny transport Auchan, kurier/paczkomat). Na uwagę zasługują również serwisy takie jak Frisco oraz Fyrtel Market. Uber Eats oraz Wolt prężnie dodają do swojej oferty dostawy z popularnych sklepów takich jak m.in. SPAR (dawniej Piotr i Paweł). Możliwości nie brakuje, a dostarczenie większych zakupów może okazać się pomocne nie tylko przed świętami.

Pytanie, czy biorąc pod uwagę dodatkowe koszta – warto? Wszystko zależy od tego, jakich produktów potrzebujemy oraz ile finalnie wyniesie nas rachunek. Jasnym jest, że w przypadku mniejszych zamówień, opłacalność spada. Wartością jest tu oszczędność czasu, nerwów, a nawet oszczędność na kosztach dojazdu lub paliwa. Myślę, że wiele osób takowe rozwiązanie może uratować nawet dzień przed Wigilią. Uwaga, dostępność usług może różnić się w zależności od pośrednika, a zainteresowanie zamówieniami na ostatnią chwilę może być doprawdy spore.

Jeśli poza zakupami spożywczymi planujesz zamówienie świątecznych prezentów, może zainteresować Cię: Jak pracują kurierzy w Święta Bożego Narodzenia?

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.