niedziela, 14 lipca

Kochasz chrupiące przekąski i wysmażane burgery? Możesz przyrządzić je znacznie taniej, a równie smacznie w domowym zaciszu. Królem tej imprezy zostanie frytkownica beztłuszczowa, którą mamy mieli okazję kupić w Lidl w dużej promocji!

Ceny kubełków KFC lub hitów McDonald’s mogą zwalać z nóg, ale jest na to rozwiązanie. Nie wymaga ono szczególnych zdolności w kuchni, a odrobiny zaangażowania podczas doboru odpowiednich składników – reszta pójdzie gładko. Zwłaszcza, gdy od zakupu jednego z najpopularniejszych sprzętów dzieli nas… równowartość 6 Burgerów Drwala. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie zapowiadana, wielka promocja w Lidl, sprawdźmy zatem – jak z niej skorzystać, a także co oferuje sprzęt.

Silvercrest frytkownica beztłuszczowa SHLF 1000 A1

Urządzenie od marki własnej Lidla nie jest nowością, albowiem w sklepie internetowym pojawiło się już znacznie wcześniej. Jak sama nazwa wskazuje, umożliwia przyrządzanie przekąsek bez nadmiaru tłuszczu, a to dzięki technologii gorącego powietrza. Regulacja temperatury możliwa jest za pomocą pokrętła (od 80 do 200 stopni). Na froncie sprzętu znajduje się 6 pomocniczych grafik, które obrazują jaką temperaturę powinniśmy zastosować przy obróbce konkretnych składników. Frytkownica beztłuszczowa może być dość mylnie kojarzona wyłącznie z frytkami, jednak to właśnie tak szeroki zakres ustawień pozwala na różnorodność zastosowania. Dodatkowym atutem jest 30-minutowy zegar i funkcja automatycznego wyłączania.

Pojemność użytkowa wewnętrznej misy pomieści około 1,5 litra, a sama moc wynosi 1000 Wat. Aby przyrządzane przekąski nie zakończyło się przywieraniem składników, a tym samym – żmudnym czyszczeniem, koszyk posiada nieprzywierającą powłokę.

Przed promocją, frytkownica beztłuszczowa była dostępna w cenie 199 zł, jednak na zakup sprzętu warto było zaczekać jeszcze kilka dni. Dokładniej do dziś – 22 stycznia, kiedy to ruszy wielka promocja. Aktualnie kupimy sprzęt za jedyne 149 zł. Szczegóły, jak i ofertę możesz znaleźć pod tym linkiem. Warto dodać, że urządzenie pojawi się zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online (w obniżonej cenie).

Podobne modele u konkurencji znajdziesz pod tym linkiem.

Frytkownica beztłuszczowa z Lidla – jak skorzystać z promocji?

Promocja na sprzęt nie będzie dostępna dla wszystkich, a przynajmniej stacjonarnie. Niższa cena będzie obowiązywać wyłącznie dla osób, które posiadają aplikację Lidl Plus, są zalogowane i uaktywnią specjalny kupon. Jeśli dotychczas stroniłeś od jej pobrania, szczegóły dotyczące instalacji, użytkowania i korzyści omówiłam w publikacji: Aplikacja Lidl Plus – pobierz i oszczędzaj. Uwaga, niższa cena będzie obowiązywać wyłącznie do 24 stycznia lub wyczerpania zapasów.

Zastanawiasz się, jak działa frytkownica beztłuszczowa? Zajrzyj do: Czy frytkownice beztłuszczowe są zdrowe? Tłumaczymy kiedy tak, a kiedy nie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.