środa, 19 czerwca

Robot sprzątający jest sprzętem, który z roku na rok okrywa się coraz większą popularnością. Model od amerykańskiej marki kupisz teraz znacznie taniej. Sprawdź, gdzie upolować iRobot Roomba w promocji!

Kilka słów o iRobot Roomba

Rozpowszechnianie się innowacyjnych rozwiązań w postaci domowej robotyki to niemal synonim XXI wieku. Smart Home, wygoda, zaawansowane technologie – o wielu aspektach nowoczesnych sprzętów mogliśmy niegdyś tylko pomarzyć. Amerykańskie przedsiębiorstwo rozpoczęło swoją przygodę już w 1990 roku, choć nikt nie przypuszczałby, że robot do badania przestrzeni kosmicznej będzie zapoczątkowaniem tak dużego sukcesu. Genghis to jednak zaledwie jeden z przykładów, które stanowią cząstkę początkowej działalności. Wspomnieć należałoby również o modelu Ariel, a także PackBot, który dołożył swoją cegiełkę podczas przeszukiwania terenu World Trade Center. Jak widać, droga na sam szczyt i sprzedanie ponad 30 milionów robotów jest ściśle związana z nauką i latami udoskonaleń. Myślę, że warto o tym wspominać, ponieważ jest to jeden z czynników, który nieco wyjaśnia fenomen iRobot Roomba. Czy można taniej? Można, jednak czy warto? Decyzję pozostawiam każdemu z osobna, jednak nadmienię, że jedna z aktualnych promocja pozwala na pewien kompromis. Niższa cena i sprzęt od marki z ponad 30-letnim stażem – brzmi jak… idealne rozwiązanie.

Fot. iRobot

Robot sprzątający iRobot Roomba j9+

W jednym z popularnych elektromarketów wystartowała specjalna promocja – Świąteczne Media Expert Days. Wśród wielu okazji, najbardziej interesowała mnie kategoria AGD, choć znalezienie tam jednego z najnowszych modeli iRobot Roomba było… sporym zaskoczeniem. Mowa tu o modelu j9+, którego debiutu doczekaliśmy się 26 września 2023 roku. Pojemny akumulator pozwala na pracę przez około 180 minut, wraz z możliwością dostosowania ssania w zależności od podłoża (3 tryby). Producent pochwalił się zastosowaniem systemu Carpet Boost, dzięki któremu możliwe jest wykrycie dywanów i wykładzin, a także jednoczesne zwiększenie mocy. Model iRobot Roomba uczy się na podstawie poprzednich cykli sprzątania, a to dzięki wykorzystaniu technologii Dirt Detective. Co ciekawe, możliwe jest stworzenie aż 10 inteligentnych map przestrzeni. Mierzy około 8,5 cm wysokości, tak więc z powodzeniem posprząta również pod meblami, a o opróżnianiu pojemnika na zabrudzenia możemy zapomnieć nawet na 2 miesiące. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie dedykowana baza, której rozmiary są również stosunkowo niewielkie. Dodam, że iRobot Roomba j9+ nie posiada funkcji mopowania, jednak dzięki łączności bezprzewodowej, synchronizuje się automatycznie z Braava jet m6.

Wszystko co dobre, szybko się kończy – szczegóły promocji

Nie udało Ci się skorzystać z obniżek podczas Black Friday? Nic straconego. Pojawia się kolejna okazja, dzięki której możliwy jest zakup sprzętów w niższych cenach. Mowa tu o… wspomnianej akcji w Media Expert. Obowiązuje ona wyłącznie 2 dni, od 11 do 12 grudnia, tak więc czasu na zakup robota sprzątającego jest dość mało. Cena iRobot Roomba j9+ wynosi obecnie 4499 zł 4199 zł z kodem ME-DAYS (tu zapoznasz się z ofertą). Aby mieć pewność, że oferta rzeczywiście jest atrakcyjna, porównałam historię cen na przestrzeni 30 dni.

Ceneo

Wszystkie produkty objęte akcją znajdziesz pod tym linkiem. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy robot sprzątający to rozwiązanie dla Ciebie lub wahasz się nad kilkoma modelami, zainteresować może Cię również: Robot sprzątający – ranking 2023. Który model wybrać?

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.