Konkurencja nie śpi, a na horyzoncie ukazuje się kolejna nowość – Dyson WashG1. Nasz bohater ma być specem od czyszczenie na mokro twardych podłóg, tak więc pokusa zakupu rośnie. Oczekując na premierę, sprawdźmy, co rzeczywiście ma do zaoferowania.

Sprzątanie od zawsze kojarzyło się z dość mozolnym i męczącym procesem, ale w dobie nowoczesnych technologii jest to raczej przestarzałe podejście (o ile mamy pod ręką odpowiednie sprzęty). Mimo wielu osiągnięć w dziedzinie nauki, od pewnych procesów i zjawisk będziemy zależni na wieki wieków. Doba zawsze ma tylko 24 godziny – żyjemy coraz szybciej, a czas ucieka nieubłaganie. Kto z nas, tuż po powrocie z pracy ma ochotę złapać za mopa? O ile nie jesteśmy sadystami, a sprzątanie nie jest dla nas formą relaksu, zapewne niewielu. Jest na to rada, a pomocnikiem w precyzyjnym, a jednocześnie znacznie szybszym sprzątaniu ma być Dyson WashG1.

Dyson WashG1 – działanie, funkcje

Przedsiębiorstwo prezentuje swoje bezprzewodowe sprzęty od lat, a więcej o historii odkurzaczy możesz dowiedzieć się pod tym linkiem. Nie ukrywajmy, sprzęty wzbudzają dość skrajne odczucia, choć sukcesu Dyson trudno odmówić. Na tę chwilę, w sklepach dostępnych jest kilka najbardziej popularnych modeli, a wygląda na to, że do grona dołączy kolejny reprezentant. W odróżnieniu od poprzedników, mechanika działania i przeznaczenie jest nieco inne.

Dyson WashG1 został stworzony z myślą o aktywnym myciu powierzchni twardych, a więc większości podłóg, które znajdują się w naszych domach. Odpowiednia moc ssania ma skutecznie usuwać zarówno suche, jak i mokre zabrudzenia. Powierzchnie stykają się ze ściereczkami z mikrofibry (64 800 włókien na cm2), a na całej szerokości wewnętrznych szczotek znajduje się aż 26 punktów pulsacyjnych. Ich rolą jest regulacja przepływu wody – odpowiednie nawilżenie, bez obaw o zalania i pozostawianie zacieków. Dyson Wash G1 posiada 2 zbiorniki – na brudną wodę (0,8 l) i czystą wodę (1 l). Zastosowanie cienkiej siatki z oczkami o średnicy 500 mikrometrów, umożliwia oddzielnie suchych i mokrych zabrudzeń. Najbardziej istotnym aspektem jest wydajność, w tym przypadku zakres ten ma wynosić do 290 m2.

Jak wiadomo, w naszym domu znajdują się na co dzień rozmaite zabrudzenia – począwszy od kurzu, skończywszy na plamach po przyrządzaniu porannej kawy. Dyson WashG1 pozwala dostosować nawilżenie wałka na 3 poziomach (w każdym trybie, możliwe jest dostosowanie ustawień zaawansowanych).

Dyson WashG1 – cena, dostępność

Najnowszy model od Dyson nie pojawił się jeszcze w Europie. Premiera w polskich sklepach ma nadejść w okolicach połowy 2024 roku. Jak przystało na sprzęty sygnowane logo popularnej marki, tanio nie będzie. Koszt takiej przyjemności wyniesie nas 2999 zł. Poza oficjalnym sklepem, najpewniej znajdziemy go również w popularnych elektromarketach.

Jeśli jesteś na etapie wyboru nowego urządzenia do sprzątania, jednak wahasz się nad kilkoma produktami, zajrzyj do publikacji: Odkurzacz bezprzewodowy czy robot sprzątający? 3 powody, dla których w 2024 roku stawiam na pionowy model

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.