Niemiecka sieć sklepów od dłuższego czasu rozwija ofertę artykułów dla domu, w tym AGD. Cyklicznie pojawiają się zarówno urządzenia od marek własnych, jak i popularnych marek. Tym razem, przyszła pora na sprzęt, który pokochają zarówno zapaleńcy gotowania, jak i osoby stroniące od kuchni. Nowy robot kuchenny właśnie trafił na wirtualne półki!

Nowy robot kuchenny w ofercie Lidla – BOSCH MultiTalent 3

Codzienne przyrządzanie posiłków zajmuje mnóstwo czasu, jednak nowoczesne sprzęty mogą wyręczyć nas w wielu procesach. Ba, zrobią to zupełnie za darmo, a jednorazowy koszt takiego pomocnika wcale nie musi być duży. W Lidlu pojawił się nowy robot kuchenny – pozwoli rozwijać talent kulinarny, a jednocześnie oszczędzać długie godziny przy kuchennym blacie? Aby przekonać się o jego możliwościach, przejdźmy do parametrów.

Nowy robot kuchenny z oferty niemieckiej sieci sklepów cechuje się mocą wynoszącą 800 Wat, a pojemność misy to 2,3 litra. Gdy mowa o samej pracy, do dyspozycji mamy 2 tryby prędkości oraz funkcję pulsacyjną. Nazewnictwo sprzętu nie jest przypadkowe, albowiem został on stworzony do wielu zadań. Posiada blender kielichowy (1 litr), a także pełen komplet akcesoriów. Umożliwiają one m.in. rozdrabnianie, mieszanie, krojenia (2 opcje plasterków, 2 opcje wiórków), ubijania i kruszenie lodu. Producent zapewnia, że nowy robot kuchenny z Lidla podoła nawet 30 wyzwaniom, choć jego funkcjonalność oparłabym na kilku powyższych czynnościach.

Komplet zawiera:

  • misę,
  • nóż uniwersalny (ze stali szlachetnej),
  • tarczę do ubijania,
  • dwustronną tarczę tnąca na wiórki – grube i drobne,
  • mikser,
  • uniwersalny rozdrabniacz.

Przygotujesz w nim ciasto, smoothie, ubijesz jaja do masy, śmietankę, a także poszatkujesz większość składników. Innymi słowy, MultiTalent! Mierzy ok. 26 x 22 x 37,5 cm i waży 3,5 kg. Dużym plusem jest możliwość mycia akcesoriów w zmywarce, a także przechowywania ich w misie. Myślę, że to całkiem dobre rozwiązanie dla mniejszych kuchni – każdemu z nas zdarzyło się poszukiwać dodatków do urządzenia w odmętach szaf.

Nowy robot kuchenny – dostępność, cena i opłacalność

Jak wspomniałam, urządzenie w ofercie już pojawiło się na wirtualnych półkach Lidla. Jest to kolejny sprzęt z logo Bosch, który mamy okazję kupić w niemieckiej sieci sklepów (wszystkie produkty znajdziesz pod tym linkiem). Nowy robot kuchenny jest na ten moment dostępny wyłącznie w sklepie internetowym, a jego cena wynosi 667,24 zł. Nie jesteśmy narażeni na żadne dodatkowe koszta wynikające z wysyłki, ponieważ dostawa powyżej 199 zł jest darmowa. Zwrot jest możliwy w przeciągu 30 dni.

Pytanie, czy warto, a zakup modelu Bosch jest rozsądnym wyborem? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, albowiem jest to zależnie od oczekiwań wobec zasobu funkcjonalności. O ile oczekujemy pomocy w samym przygotowaniu składników, urządzenie od zaufanej marki to dobra decyzja. Zwłaszcza, że może zastąpić co najmniej kilka urządzeń, w tym m.in. rozdrabniacz, mikser, blender i nie tylko. Jeśli jednak marzysz o tym, aby twój nowy robot kuchenny pozwolił na samo przyrządzanie posiłków, Bosch może okazać się niewystarczający. Nie posiada on funkcji gotowania, jednak trudno oczekiwać tego w tej półce cenowej. Szukając taniego sprzętu o takowych możliwościach, zachęcam do zajrzenia do publikacji: Alternatywa dla Lidlomixa? Znalazłam aż 5 tańszych modeli od Monsieur Cuisine!

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.