środa, 19 czerwca

Niemiecka sieć sklepów rozbudowuje swoją ofertę, a marki własne nieustannie rozpychają się między półkami. Wśród nowości pośród elektronicznych gadżetów pojawi się imitacja Apple AirTag. Akcesorium kosztuje co najmniej 3 razy taniej, niż oryginał.

Jedna z najnowszych propozycji w Lidlu wcale nie jest dedykowana fanom nowoczesnych rozwiązań, ale każdemu, kto ceni bezpieczeństwo bliskich – w tym czworonożnych pupili.

Apple AirTag w budżetowej wersji

Jak wynika z badań GSMA z końca 2022 roku, na tamtą chwilę aż 4,3 mld osób na świecie posiadała smartfony. Jest to połowa populacji, a licznik stale rośnie. Nie oderwiemy się od technologii, która choć wprowadza do naszego życia wiele zagrożeń, niesie również istotne korzyści. Wśród nich wyróżniamy m.in. możliwość większej kontroli (brzmi pejoratywnie, ale może uratować życie). Czołowi producenci przedstawili alternatywę dla nawigowania telefonów, a mowa tu o brelokach z lokalizatorem GPS. Pomysł ten odbił się wielkim echem, choć w przypadku dzieci, zwierząt, a nawet wartościowych przedmiotów, okrył się niemałą popularnością. Apple AirTag pierwszej generacji zaprezentowano już w 2021 roku. Niestety po dziś dzień nie doczekaliśmy się kolejnego wydania, które nadejść ma dopiero wraz z końcem bieżącego roku.

Gadżet jest stosunkowo drogi, albowiem ceny w sklepach internetowych wahają się od 124 zł do 148 zł (więcej szczegółów znajdziesz pod tym linkiem). Akcesorium pojawiło się również w ofercie przedsiębiorstw takich jak m.in. Samsung ale i nie tylko. Mimo konkurencji, ceny pozostają raczej względnie podobne. Czy da się jednak taniej? Da się, i to w miejscu, którego nie podejrzewalibyśmy o tańszą alternatywę.

Smart Tag Finder Silvercrest SSTF A1 w Lidlu

Tańszy odpowiednik w niemieckiej sieci sklepów pojawi się w aż 3 wariantach kolorystycznych (sam w sobie jest biały, jednak komplet obejmuje brelok). Jest dedykowany smartfonom i tabletom z systemem iOS 14.5 lub nowszym, a wewnątrz znajduje się Bluetooth 5.3. Zasięg jest identyczny, jak w przypadku bezprzewodowych słuchawek i wynosi 10 m. Działanie jest uzależnione od baterii (CR2032), którą wymienimy samodzielnie. W celu uniknięcia ewentualnych zalań akcesorium, jest zgodne z normą IPX5. W celu sprawdzenia lokalizacji należy skorzystać z Apple Find Me.

Do oferty trafi już 27 maja, a cena wynosi 49,99 zł. Jeśli chodzi o polską ofertę, jest to zupełna nowość. W niemieckim sklepie internetowym gadżet pojawił się już nieco wcześniej. Warto zaznaczyć, że gadżet został wyprodukowany dla marki własnej Silvercrest. Umożliwia wpięcie kluczy, ale i może być użytkowany bez etui – wówczas zmieści się nawet w portfelu. Zasada działania jest niemal identyczna, jak w przypadku Apple AirTag.

Jeśli polujesz na okazje, może zainteresować Cię również: Biedronka vs Lidl, kto sprzedaje taniej AGD? Porównałam 5 kategorii i znam zwycięzcę

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.