niedziela, 14 lipca

Od sprzątania nie uciekniemy, ale kto powiedział, że nie możemy mieć pomocnika? W tej roli, świetnie odnajduje się robot sprzątający. Znalazłam uczciwą promocję na ECOVACS – na próżno szukać tak niskich cen u konkurencji.

Niespełna dwa tygodnie temu, przyjrzałam się sytuacji polskich sklepów 365 dni po wprowadzeniu dyrektywy Omnibus. Niestety, nie wygląda to optymistycznie, a przynajmniej gdy mowa o rzeczywistych promocjach. Więcej o moich wnioskach przeczytasz w publikacji: Naga prawda o promocjach – 365 dni po dyrektywie Omnibus. Nie wszystko jednak jest zero jedynkowe, a upolowanie atrakcyjnej oferty nadal jest możliwe. Przekonałam się o tym również podczas przeglądania oferty wyprzedażowej w jednym ze sklepów. Jeśli robot sprzątający jest urządzeniem, nad zakupem którego się wahasz – promocja może pomóc Ci w podjęciu decyzji.

Robot sprzątający ECOVACS DEEBOT T9

Chińskie przedsiębiorstwo pracuje nad rozwiązaniami dla domu od 1998 roku, czego efektem jest osiągnięcie popularność niemal na skalę światową. Dziś, urządzenia marki ECOVACS są znane dla wielu z nas, a zważając na różnorodność modeli i nowoczesne technologie, ani trochę mnie to nie dziwi.

Moją uwagę przykuł dziś jeden robot sprzątający, a konkretniej DEEBOT T9. Producent wyposażył go w pojemny akumulator 5200 mAh, co bezpośrednio przekłada się na długi czas pracy. Wynosi on około 175 minut (w zależności od trybu, zabrudzeń), na pełne naładowanie należy poświęcić około 6,5 h. Aby sprzątanie było skuteczne i odbywało się bez kolizji, robot sprzątający wykorzystuje nawigację TrueMapping 2.0. W omijaniu przeszkód pomocna okazuje się technologia TrueDetect 3D 2.0. Odkurzanie to jednak nie wszystko, co potrafi, warto wspomnieć również o funkcji mopowania. ECOVACS zastosował OZMO Pro 2.0 Mopping, co umożliwia oczyszczanie powierzchni przez silne wibracje (do 480 drgań na minutę).

Poza podstawową funkcjonalnością, model DEEBOT T9 ma jeszcze jednego asa w rękawie. Mowa tu o wbudowanym, zintegrowanym oczyszczaczu powietrza – do wyboru mamy aż 3 zapachy: wild bluebell, bergamot & lavender i cucumber & oak. Robot sprzątający posiada dwa zbiorniki, na kurz (420 ml) oraz na wodę (180 ml). Sterowanie jest możliwe poprzez aplikację mobilną, a także asystentów głosowych.

Cena na promocji: 1499 zł z kodem WYPRZEDAZ

Cena przed promocją: 1779 zł

Przejdź do oferty

Czy warto skorzystać z promocji?

W dobie tak wielu nieuczciwych akcji, nie sposób ufać obniżkom cenowym. Sugeruję, aby nie kierować się ceną regularną (nierzadko jest ona podawana przez sklepy, aby uatrakcyjnić ofertę), a najniższą ceną z 30 dni przed obniżką. Zajrzałam również do jednej z porównywarek cenowych, aby upewnić się, czy to aby na pewno najbardziej atrakcyjna oferta. Z serwisu wynika, że aktualne ceny u konkurencji oscylują od 1598 zł do 2127 zł, warto zerknąć również na trend cenowy.

Ceneo

Promocja będzie aktywna wyłącznie do 17 stycznia, po tym czasie robot sprzątający powróci do regularnej ceny.

Chcesz dowiedzieć się o sprzętach nieco więcej? Zajrzyj do: Robot sprzątający – kupisz go już za 929 zł! Ranking 2024. Pomocna, okaże się również publikacja poświęcona modelom z funkcją mopowania.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.