poniedziałek, 15 lipca

Zakup automatycznego ekspresu to dość duży wydatek, jednak poranna kawa rodem z ulubionej kawiarni brzmi kusząco. Mam dobrą wiadomość dla smakoszy kawy, jeden z popularnych modeli od Philips trafił na świąteczną promocję. Taniej, niż w Media Expert go nie znajdziesz!

Jeśli nie wyobrażasz sobie zacząć dnia bez filiżanki kawy, najpewniej doskonale wiesz, jak duże są koszta profesjonalnych sprzętów. Niemniej, nadal wydatek zdaje się być atrakcyjniejszy, niż codzienna wyprawa do ulubionej kawiarni, w której kawę przyrządzi Ci barista. Mając pod ręką ekspres automatyczny, decyzja o wyborze kawy każdego dnia pozostaje w twoich rękach. Dzięki przedświątecznej promocji w Media Expert, możesz nieco zaoszczędzić.

Automayczny ekspres Philips LatteGo EP3349/70 (Silent Brew)

Model od uznanego producenta Philips, umożliwia przyrządzenie aż 6 rodzajów kawy – w tym m.in. Latte Macchiato, Espresso oraz Capuccino. Urządzenie wyposażono w ceramiczny młynek (jak podkreśla producent, jego żywotność wynosi nawet do 20 tysięcy kaw – w odniesieniu do ilości ziaren, do ich przygotowania). Dzięki czytelnemu panelowi sterowania, obsługa zdaje się być prosta nawet dla osób, które dotychczas nie korzystały z ekspresów. Sprzęt pozwala na dopasowanie kawy do naszych preferencji – wybierać możemy spośród 3 rodzajów mocy, a nawet określać ilości wody i mleka. Popularny model posiada system spieniania mleka LatteGo oraz Aroma Extract (związany z utrzymaniem odpowiedniej temperatury, a tym samym ekstrakcją aromatu). Warto wspomnieć również o filtrze AquaClean – ekspres wyświetli odpowiedni monit o konieczności wymiany. Dzięki temu, na dłuższy czas możemy zapomnieć o usuwaniu kamienia.

Cena: 2779,99 zł 2399 zł przejdź do produktu

Cena ekspresu u konkurencji: 2799,99 zł

Jak skorzystać z promocji w Media Expert?

Choć Black Friday dobiegł końca, sieć sklepów ma dla nas jeszcze wiele niespodzianek. Aktualnie trwają przedświąteczne promocje, dzięki którym możemy zaoszczędzić nawet kilkaset złotych. Wśród propozycji znalazł się bohater dzisiejszego wpisu – Philips EP3349/70 (Silent Brew).

  • Dodaj do koszyka ekspres automatyczny
  • Użyj specjalnego kodu, aby obniżyć cenę: PNS0112-241223
  • Sfinalizuj zamówienie poprzez wybór płatności i formy dostawy

Uwaga, promocja obowiązuje wyłącznie przez ograniczony okres czasu, lub do wyczerpania zapasów. Produkt jest dostępny wyłącznie w sklepie internetowym. Jeśli aktualnie nie posiadasz wystarczającego budżetu, nic straconego. Media Expert umożliwia m.in. skorzystanie z 20 rat 0%.

Fot. Unsplash/Anete Lūsiņa

Może zainteresować Cię również: Lidl: znasz kod? Dostaniesz rabat! Sprawdź, gdzie go znaleźć.

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.