Chrupiące, szybkie przekąski w zdrowszej formie? Frytkownica beztłuszczowa to sprzęt, który porwał tłumy na całym świecie. Biedronka udowadnia, że może być zarówno funkcjonalny, jak i tani – dzięki aktualnej promocji, kupisz go o połowę taniej!

Pandemia znacząco zmieniła nasze przyzwyczajenia, a choć minęło już sporo czasu, wiele nowych nawyków zostało z nami na dłużej. Jednym z nich jest samodzielne przyrządzanie posiłków, czego musieliśmy podejmować się mimowolnie. Nie wszyscy jednak lubią spędzać czas na rozwijaniu talentu kulinarnego, co zwiększyło starania producentów wobec wprowadzania nowoczesnych sprzętów. Innymi słowy, choć gotujemy częściej, w rolę gosposi wcielają się urządzenia takie jak multicooker, robot kuchenny, a nawet frytkownica beztłuszczowa. Ta z pozoru wydaje się mało funkcjonalna, jednak jej możliwości są doprawdy imponujące. Przyrządzi nie tylko frytki, ale również warzywa, mięsa, a nawet i ciasta.

Dostępność tego typu produktów jest znacznie większa, niż przed wspomnianą pandemią, co jednoznacznie przekłada się na dostępność i konkurencyjne ceny. Jeden z budżetowych modeli, obok którego trudno przejść obojętnie, znajduje się na półkach Biedronki. Prawdziwą sensacją jest jednak sama cena, albowiem dzięki aktualnej promocji, rabat wynosi aż -50%. Sprawdźmy zatem, co to za cacko!

Frytkownica beztłuszczowa HOFFEN

Model cechuje się mocą w granicach 1550 Wat, a pojemność kosza wynosi 5 litrów, tak więc jest to sprzęt umożliwiający przyrządzenie posiłku nawet dla całej rodziny. Jak przystało na takowe urządzenia, pracuje dzięki wykorzystaniu cyrkulacji gorącego powietrza (nie ma konieczności wykorzystywania oleju, który jest głównym winowajcą problemów w naszej diecie). Użytkownicy zalecają, aby jedynie pokropić składniki tłuszczem.

Zakres temperatur waha się od 80 do 200 stopni, a czas przygotowywania od 1 do 60 minut. Nowoczesna frytkownica beztłuszczowa posiada aż 8 automatycznych programów, dzięki którym nie ma konieczności samodzielnego dobierania prawidłowych parametrów pracy. Model posiada okienko, przez które możemy na bieżąco śledzić proces przygotowywania. Aby obsługa była intuicyjna i prosta, producent zastosował dotykowy panel sterowania z symbolami (ich przeznaczenie jest dokładnie opisane w instrukcji). Informacje o aktualnej pracy odczytamy z mini ekranu w górnej części urządzenia.

W zestawie znajduje się kosz (zwany również szufladą), a także ruszt odprowadzający ewentualny tłuszcz. Nie ma obaw o ewentualne awarie, albowiem frytkownica beztłuszczowa jest objęta 3-letnią gwarancją.

Frytkownica beztłuszczowa w Biedronce – szczegóły promocji

Sprzęt z logo Hoffen pojawił się w ofercie już dłuższy czas temu, a jego regularna cena wynosi 399 zł. W tym zakresie cenowym, urządzeń od konkurencji nie brakuje (przykładem jest chociażby Ariete XXL). Oferta staje się obecnie znacznie atrakcyjniejsza, a to dzięki najnowszej promocji. Biedronka obniżyła cenę o -50% (199 zł). Myślę, że trudno będzie znaleźć wiele równie interesujących modeli w danej półce cenowej. Rabat będzie aktywny do 26 maja lub wyczerpania zapasów, wyłącznie za pośrednictwem internetowego sklepu. Nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów, ponieważ zamówienie jest objęte darmową dostawą. Realizacja ma wynosić od 1-3 dni roboczych, a w przypadku zalogowania się z użyciem karty lojalnościowej, czas zwrotu wydłuży się do 60 dni. Więcej szczegółów znajdziesz pod tym linkiem.

Parametry modelu z Biedronki nie są dla Ciebie przekonujące, a może posiadasz nieco większy budżet? Więcej propozycji, jak i rekomendacji znajdziesz w publikacji: Frytkownica beztłuszczowa? Nie trzeba płacić dużo – Ranking najlepszy modeli do 200, 300 i 400 złotych

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.