niedziela, 14 lipca

Szukasz okazji, ubrań lub butów od projektantów, a może akcesoriów? Na złapanie najlepszych promocji nie musisz czekać aż do Black Friday. Sprawdź, co przygotowało z tej okazji Zalando, ponieważ największe okazje znikają w mgnieniu oka!

Dzień wielkich wyprzedaży to już prawdziwa tradycja, która od kilku lat zakwita również w Polsce. Zważając na możliwość oszczędności, nierzadko warto nieco wstrzymać się do listopada – nikt z nas nie lubi w końcu przepłacać. Co ciekawe, do akcji co roku dołączają kolejne przedsiębiorstwa i marki – rabaty dotyczą m.in. ekspresów automatycznych, popularnych robotów kuchennych, tanich biletów lotniczych, a nawet biżuterii. Przykładów można mnożyć, pytanie co podczas Black Friday upolujesz Ty?

Zalando

Platforma istnieje na rynku już od 2008 roku, a jej mechanizm działania, strategia sprzedaży i zasady – znacząco zrewolucjonizowały rynek. Niestety, doprowadziło to do upadku wielu mniejszych sklepów, które nigdy nie byłyby w stanie zaoferować tak dużych rabatów, jak przedsiębiorstwo. Konsumenci kochają promocje, darmową dostawę, ale również bezproblemowe zwroty i dłuższy czas na zastanowienie się nad zakupionym produktem. Wszystko to, sprzyja popularności Zalando jak wynika z raportów, ilość użytkowników w ubiegłym roku wzrosła do 51 mln (+6%).

Fot. Unsplash/Miki Baumeistera

Zalando: Black Friday – ile wynoszą rabaty? Jak skorzystać z promocji?

Jak co roku, Zalando wystartowało z obchodami Black Friday znacznie wcześniej. Oferta różniła się jednak w zależności od dnia, a wszystkie oferty automatycznie pojawiały się na głównej karcie w aplikacji mobilnej. Korzystając z Zalando jako zalogowany użytkownik, wyświetlane banery są dopasowywane do naszej historii, upodobań, a także obserwowanych marek. Aktualnie, trwają MEGARABATY – obejmujące zarówno odzież, obuwie, jak i akcesoria. Niewiele użytkowników wie, że kryje się pod tym także elektronika użytkowa – tu jednak promocji jest nieco mniej. Do wyboru, do koloru, tak można określić wielką wyprzedaż na Zalando. W przypadku mody damskiej, to ponad 130 tys. artykułów, produkty przeznaczone dla mężczyzn liczą ponad 69 tysiące ofert. Na platformie można zakupić w obniżonych cenach również asortyment skierowany dla najmłodszych, tak więc promocyjna oferta to blisko ćwierć miliona propozycji.

Przedsiębiorstwo nie określiło stałego rabatu na wszystkie produkty objęte akcją, jednak nietrudno znaleźć pozycji, których cenę obniżono nawet o -50%. Akcja potrwa do dnia 24 listopada, do godziny 23:59. Warto dodać, że każde zamówienie na kwotę powyżej 59 zł jest objęte darmową dostawą z możliwością wyboru rodzaju przesyłki, a zwrot jak zwykle pozostaje darmowy. Nie obowiązują kody zniżkowe, a z promocji może skorzystać każdy użytkownik, zarówno poprzez stronę www, jak i aplikację mobilną.

Jeśli jesteś fanem internetowych zakupów, najpewniej niejednokrotnie zdarzyło Ci się oczekiwać na kuriera nieco dłużej, niż oczekiwano. W tym temacie, może zainteresować Cię: Black Friday – jaką formę dostawy wybrać, aby paczka dotarła najszybciej?

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.