niedziela, 14 lipca

Black Friday w Stradivarius rusza dziś o godzinie 18.00! Pierwsze okazje możemy łapać na stronie marki. Zakupowe szaleństwo w sklepach stacjonarnych rozpoczniemy natomiast w piątek, 24 listopada.

Każdego roku na wyprzedaże Black Friday czekamy z niecierpliwością. To ten czas w roku, gdy możemy zaopatrzyć swoją garderobę w niezwykłe kreacje, nie przy tym nadto budżetu. Szalone obniżki pojawiają się niemal wszędzie, w tym także na etykietach cen marki Stradivarius.

Black Friday ze Stradivarius

Jak wiele innych sklepów oferujących artykuły odzieżowe, tak i znany i ceniony od lat w Polsce Stradivarius przyłączył się do wielkiego zakupowego święta. Jednak w popularnej sieciówce ekscytację z nabytków po okazyjnej cenie możemy poczuć już dzień wcześniej. Marka celebrację Black Friday rozpoczęła już dziś – na swojej stronie internetowej.

Stradivarius online rusza dzisiaj o 18.00

Pierwsze okazje na Black Firday od Stradivarius możemy łapać już dziś w sklepie internetowym. Wybrane artykuły, które zobaczymy na stronie marki, zostały objęte promocją, sięgającą nawet 40 procent. Wielka wyprzedaż zostanie uruchomiona już dziś, w czwartek, 23 listopada o godzinie 18.00. Aby skorzystać z okazji, wystarczy więc nastawić zegarek i cierpliwie czekać.

Jeśli od zakupów online wolimy tradycyjny shopping, Stradivarius promocję w sklepach stacjonarnych otwiera w piątek, 24 listopada. Wtedy to interesujące nas produkty możemy zobaczyć na żywo, przymierzyć i cieszyć się nimi już od pierwszych chwil od zakupu.

Arcydzieła branży odzieżowej

Rodzinna firma Stradivarius powstała w Barcelonie, w 1994 roku. Inspirowana kluczem wiolinowym i mistrzowskimi dziełami lutnika Antonio Stradivariego, marka oferuje dziś wyjątkowe stroje, akcesoria, a także linię kosmetyków.

Stradivarius, który swoje projekty kieruje głównie do kobiet między 18 a 30 rokiem życia, razem z czterema innymi markami – Zara, Bershka, Pull&Bear i Oshyo – należy do hiszpańskiej grupy Inditex.

Jeśli interesuje Cię więcej modowych okazji na Black Firday, zapraszamy do naszych innych artykułów.

Z redakcją Think-About związałam się pod koniec 2023 roku i od tego momentu nieustannie zgłębiam tajemnice drugiej strony konsumenckiego świata. Każdego dnia tworzę różnego rodzaju treści, które, mam nadzieję, pomagają Czytelnikom w podejmowaniu bardziej świadomych zakupowych decyzji. W ostatnich latach zdobywałam doświadczenie jako copywriter, współpracując z klientami indywidualnymi, agencjami czy firmami IT. Często tworzenie konkretnych artykułów wiązało się z eksploracją tematów dotychczas mi obcych, co jednak nigdy nie było dla mnie przeszkodą. Wręcz przeciwnie. Możliwość nieustannego poszerzania swojej wiedzy to coś, co niezmiennie pociąga mnie w moim zawodzie. Z wykształcenia jestem muzykiem, jednak to zabawa słowem od dziecka dawała mi prawdziwą radość. Chociaż w swoim życiu pracowałam już w różnych branżach, wiem, że pisanie jest tym, co chcę i co mam szczęście robić na co dzień. W trakcie studiów, oprócz tworzenia dla własnej przyjemności, publikowałam teksty na portalu muzycznym Cameral Music oraz w kwartalniku muzycznym Kamerton. Obecnie prowadzę bloga, na którym pozwalam sobie na dzielenie się z innymi własnym zdaniem na różne tematy oraz tworzoną przeze mną miniaturową prozą. Gdy nie piszę - rysuję, czytam książki o hobbitach i pierścieniach, różach bez imion i stuleciach samotności. Słuchając audiobooków, śledzę losy małego belgijskiego detektywa, a czas przed  teleodbiornikiem spędzam obserwując pojedynki na miecze świetlne i podróże w nadprzestrzeni.