Popularna sieć sklepów odzieżowych Sinasay obchodzi międzynarodowe święto zakupów. Black Friday możemy cieszyć się na stronie internetowej sklepu oraz w aplikacji.

Podczas tegorocznego Black Friday miłośnicy mody i popularnej sieci polskich sklepów Sinsay mogą skorzystać na internetowej promocji. W ramach Black Week zakupy realizowane za pośrednictwem sklepu internetowego to gwarantowany rabat w wysokości 30 procent. Aby uzyskać zniżkę na zakupione towary, wystarczy skorzystać z kodu PROMO30.

Sinsay na Black Friday

W ramach oferty Black Week klienci mogą wybierać w różnych kategoriach wiekowych i produktowych. Na stronie sklepu znajdziemy zarówno modę damską i męską, jak i dziecięcą oraz młodzieżową. Tej jesieni możemy więc wyposażyć naszą garderobę w to, czego aktualnie nam brak – ciepły sweter, wygodne spodnie dresowe, modną sukienkę, stylowe jeansy.

Marka Sinsay to jednak nie tylko odzież, lecz także różnego rodzaju dodatki do domu. Odwiedzając aplikację sklepu, możemy więc pokusić się o nowy, miękki koc z kapturem, świąteczny obrus lub na przykład kolorową girlandę.

Kod rabatowy PROMO30 obowiązuje przy zakupie minimum dwóch produktów na stronie sklepu Sinsay.

Sinsay – moda od grupy LPP

Sinsay to, obok Reserved, Crop, House i Mohito, marka stworzona przez polskiego producenta odzieżowego – LPP, którego celem jest promocja polskiej kreatywności na świecie. Ubrania powstające w pracowniach projektantów LPP pojawiły się już w 27 krajach w sprzedaży stacjonarnej, a w 34 sprzedaż asortymentu prowadzona jest w formie online. Każdy ze stworzonych brandów odzieżowych powstał z myślą o innej grupie konsumenckiej. Jaki jest Sinsay?

Według producenta marka ma spełniać oczekiwania tych, którzy chcą czerpać z najnowszych trendów w swobodnym, jednak nadal różnorodnym stylu. W atrakcyjnych cenach oferowane są klientom zarówno kolekcje ubrań, jak i elementy wyposażenia wnętrz czy akcesoria dla domowych pupili. Sinsay prowadzi również własną linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji ciała.

Jeśli interesuje Cię więcej związanych z modą okazji na Black Friday, zapraszamy do innych naszych artykułów.

Z redakcją Think-About związałam się pod koniec 2023 roku i od tego momentu nieustannie zgłębiam tajemnice drugiej strony konsumenckiego świata. Każdego dnia tworzę różnego rodzaju treści, które, mam nadzieję, pomagają Czytelnikom w podejmowaniu bardziej świadomych zakupowych decyzji. W ostatnich latach zdobywałam doświadczenie jako copywriter, współpracując z klientami indywidualnymi, agencjami czy firmami IT. Często tworzenie konkretnych artykułów wiązało się z eksploracją tematów dotychczas mi obcych, co jednak nigdy nie było dla mnie przeszkodą. Wręcz przeciwnie. Możliwość nieustannego poszerzania swojej wiedzy to coś, co niezmiennie pociąga mnie w moim zawodzie. Z wykształcenia jestem muzykiem, jednak to zabawa słowem od dziecka dawała mi prawdziwą radość. Chociaż w swoim życiu pracowałam już w różnych branżach, wiem, że pisanie jest tym, co chcę i co mam szczęście robić na co dzień. W trakcie studiów, oprócz tworzenia dla własnej przyjemności, publikowałam teksty na portalu muzycznym Cameral Music oraz w kwartalniku muzycznym Kamerton. Obecnie prowadzę bloga, na którym pozwalam sobie na dzielenie się z innymi własnym zdaniem na różne tematy oraz tworzoną przeze mną miniaturową prozą. Gdy nie piszę - rysuję, czytam książki o hobbitach i pierścieniach, różach bez imion i stuleciach samotności. Słuchając audiobooków, śledzę losy małego belgijskiego detektywa, a czas przed  teleodbiornikiem spędzam obserwując pojedynki na miecze świetlne i podróże w nadprzestrzeni.