Złoto, srebro, a może charms? Już teraz, mamy okazję kupić biżuterię Pandora w największej promocji w tym sezonie. Zniżki z okazji Black Friday sięgają nawet -30% – sprawdziłam, jakie produkty obejmują rabaty oraz ile można zaoszczędzić.

Jak wynika z analiz ekspertów, wartość rynku biżuterii, zegarków i dóbr luksusowych ma wynieść w 2023 roku nawet 345 miliardów euro. Wynika to z wielu rozmaitych czynników – kategoria produktowa to nie tylko dobra inwestycja, ale również wprost odwołuje się do trendów zakupowych wśród społeczeństwa. Warto przypomnieć, że pierwsza biżuteria zyskiwała zainteresowanie już w czasach starożytnych, a popularyzacja złotego kruszcu ma swój początek wśród Egipcjan – około 2 tys. lat p.n.e. Każda kobieta zasługuje na to, aby czuć się wyjątkowo. Black Friday to najlepsza okazja, aby pozwolić sobie na coś więcej, a to dzięki znacznie niższym cenom. Szaleństwo zakupowe w Pandora, czas – start!

Wyjątkowa biżuteria, w wyjątkowej cenie – kilka słów o Pandora

Przedsiębiorstwo może pochwalić się dość bogatą historią, ponieważ jej początków należy wypatrywać w 1982 roku. Wówczas, duński złotnik Per Enevoldsen wraz z żoną Winnie, rozpoczęli przygodę w małym sklepie jubilerskim. Nikt nie zakładałby, że przedsięwzięcie okaże się sukcesem na skalę międzynarodową – obecnie, biżuteria jest sprzedawana w ponad 90 krajach na świecie. Niestety kruszce nie należą do tanich przyjemności, tak więc sprawienie sobie nawet przysłowiowego charmsa, wiąże się z większym wydatkiem. Nie dziś, i nie podczas Black Friday! Jeśli od dawna planujesz zakup wymarzonego łańcuszka, pierścionka, zawieszki, a może kolczyków lub bransoletki – to idealna okazja.

Fot. Unsplash/Andie Gómez-Acebo

Black Friday: Pandora – szczegóły promocji

Wielka promocja wystartowała, rabaty w sklepie internetowym Pandora wynoszą nawet 30% od ceny regularnej. Co istotne, w przypadku dość drogich produktów, można upolować naprawdę niezły rabat. Jest on dostępny dla wszystkich zainteresowanych – nie ma konieczności zakładania kart, dodatkowych kont lub zapisywania się do newslettera. Największa obniżka dotyczy m.in. bransoletki bangle ( 6899 zł 4829,30 zł), a także naszyjnika z zawieszką Signature I-D (2799 zł 1959,30 zł).

Akcją na Black Friday objęto kluczowe kategorie, choć jak w przypadku większości miejsc, obowiązują pewne ograniczenia. Rabaty nie dotyczą produktów z najnowszej kolekcji specjalnej, Disney 100, limitowanych, bransoletek (3 modele), naszyjników (3 modele), Charmsa Unicef, produktów wykonanych z 14k złota, usługi oraz produktów przeznaczonych do grawerowania, usługi czyszczenia biżuterii, torebki prezentowej oraz akcesoriów do biżuterii: P5091, A003, A001, A002_A.

Fot. Pandora

Masz inne plany zakupowe na Black Friday? Może zainteresować Cię również: Black Friday w Media Expert: złap najlepsze promocje na ekspresy.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.