Już w miniony piątek, sklepowe półki zostały przepełnione sprzętami w promocyjnych cenach. Coroczne promocje pojawiły się również w niemieckiej sieci sklepów Lidl. Jeśli myślałeś o zakupie Lidlomixa, warto było zaczekać do Black Friday, a przynajmniej tak mi się wydawało… czy niesmak zatrze promocja z okazji Cyber Monday?

Kilka słów o Monsieur Cuisine Smart…

Nie ulega wątpliwości, że wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej żywności, zwracamy większą uwagę na codzienne posiłki. Unikanie gotowych dań, ale również szybkie przyrządzenie w domu i nieoceniona pomoc przy bardziej wymagających daniach – wszystko to, umożliwia Lidlomix. Rodzina Monsieur Cuisine Smart jest dość liczna, ponieważ na ten moment to aż 9 wersji (nie wszystkie pojawiły się jednak na polskim rynku). Roboty kuchenne z Lidla biją rekordy popularności, a perspektywa zakupu budżetowa alternatywa dla popularnego urządzenia od Vorwerk skusiła wielu z nas. Na ten moment, w ogólnodostępnej sprzedaży są 2 modele. Jest to Monsieur Cuisine Smart w dwóch wersjach kolorystycznych (regularna cena – 2499 zł) oraz Monsieur Cuisine Connect (regularna cena – 1899 zł). Oczywiście to znacznie mniej niż konkurencyjne rozwiązania, ale niemiecka sieć sklepów niejednokrotnie udowodniła, że cierpliwość popłaca. Mowa tu rzecz jasna o… promocjach.

Black Friday: Lidlomix był tańszy, niż kiedykolwiek

Jeden z najbardziej wyczekiwanych dni dla łowców okazji – tak, mowa o Black Friday. Czy warto było wstrzymywać się aż do 24 listopada z zakupem wielofunkcyjnego sprzętu? Analizując dotychczasowe rabaty na Monsieur Cuisine, zbliżająca się obniżka cenowa była niemalże pewna. Ostatnia promocja pojawiła się we wrześniu 2023 roku, w minionym miesiącu dwa modele pozostawały w stałych, regularnych cenach (naszą uwagę skierowano na premierę nowej odsłony Smart). Pamiętając o obowiązujących przepisach i konieczności informowania o najniższych cenach w okresie 30 dni, brak rabatów nie był raczej przypadkiem. Podczas zeszłorocznej edycji Black Friday w Lidlu, na wirtualnych półkach pojawił się m.in. Lidlomix. Wiele osób planujących zakup, zastanawia się na jak dużą promocję będziemy mogli liczyć tym razem. Zważając na poprzednie akcje obejmujące Lidlomix (promocje sięgały nawet 500 zł), upust w kwocie 100, czy 200 zł byłby raczej mało zachęcający. Wie o tym również Lidl, ponieważ dziś – 24 listopada, Monsieur Cuisine Smart mogliśmy kupić aż 700 zł taniej. Aby można było sfinalizować zakup w sklepie, należało posiadać aplikację mobilną Lidl Plus (więcej o jej funkcjonalności przeczytasz tutaj), a dodatkowo uaktywnić specjalny kupon.

Cena: 2499 zł 1799 zł sprawdź ofertę

Lidl nas oszukał?

Jak wynikało z pierwszych dostępnych informacji, a także adnotacji przy ofercie w gazetce, Lidlomix miał być dostępny 24 i 25 listopada. Było jasne, że wielofunkcyjny robot nie na długo ustoi na sklepowych półkach, tak więc chęć upolowania sprzętu w niższej cenie będzie musiała wiązać się z wizytą w Lidlu o wczesnym poranku. Myślałam jednak, że w przypadku sprzedaży online będzie nieco inaczej. Niestety, gdy po piątkowej, porannej kawie zajrzałam do sklepu internetowego, Lidlomix w promocyjnej cenie zniknął z oferty. Około godziny 11 pojawił się ponownie, jednak z informacją o wyczerpaniu zapasów. Myślę, że nie tylko ja jestem rozczarowana – wygląda na to, że adnotacja o dostępności produktu przez okres 2 dni była niewiele warta. Oczywiście biorę pod uwagę dużą liczbę chętnych, jednak o zainteresowaniu klientów wie najlepiej sam Lidl. Dodam, że promocja dotyczyła wyłącznie jednego modelu Lidlomix, w podstawowej wersji kolorystycznej. Czarna kolorystyka w regularnej cenie w dalszym ciągu jest dostępna w sklepie internetowym.

Jeśli Tobie również nie udało się upolować robota, mam dobrą wiadomość!

Lidlomix w promocji na Cyber Monday

Nie, to nie żart. Jeśli nie chowasz długo urazy, a chęć upolowania wielofunkcyjnego robota przeważa nad niesmakiem związanym z ostatnią promocją, dziś możesz stać się posiadaczem Monsieur Cuisine. Mowa tu konkretniej o starszym bracie modelu Smart – Connect. Wbrew pozorom, okazja jest równie atrakcyjna, ponieważ Lidlomix przeceniono aż o 500 zł. Jeśli nie do końca wiesz czym różnią się dwa sprzęty, zachęcam do przeczytania: Monsieur Cuisine Smart czy Connect – który wybrać?

Tylko dziś, 27 listopada – w Cyber Monday, mamy okazję skorzystać ze wspomnianej promocji. Urządzenie jest dostępne wyłącznie w sklepie internetowym, a jego cena wynosi 1899 zł 1399 zł. Wszelkie szczegóły znajdziesz we wpisie: Lidl nie zwalnia! Lidlomix za 1399 zł. Uwaga, radzę się pospieszyć, ponad 25% rabat może skusić do zakupu wielu fanów gotowania, a zważając na miniony Black Week, nie spodziewałabym się kolejnych rabatów w najbliższych tygodniach.

Black Friday – pokusa, czy oszczędność?

Konsumenci nie ukrywają, że kochają promocje – któż nie lubi oszczędzać? Udowadnia to stale rosnąca popularność akcji takich jak Black Friday, ale również liczne analizy. Wśród nich można przytoczyć m.in. badania naukowców z Claremont Graudate University z 2015 roku. (Alexander V. i in.). Kupon o wartości 10 dolarów, doprowadził do wzrostu oksytocyny na poziomie 14% – wygrać z pokusą można, ale poczucie szczęścia jest nieporównywalne. Warto jednak rozróżnić, kiedy promocja rzeczywiście jest warta wydania zaskórniaków. Dodam, że obecnie obowiązujące przepisy, o których wspomniałam wcześniej – nieco rozwiązały problem. Sklepy nie mogą sztucznie manipulować cenami, a przynajmniej nie na przestrzeni ostatnich 30 dni. Jeśli Ty również chcesz podejść do tegorocznych obchodów Black Friday z rozsądkiem, śledź i porównuj na bieżąco aktualne ceny w wielu sklepach. Jeśli jesteś ciekaw, jak może wyglądać tegoroczna akcja, zajrzyj do: Czarny Piątek – Black Friday 2023. Czego możemy się spodziewać?

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.