Lauben, marka specjalizująca się w produkcji sprzętów z zakresu szeroko rozumianego AGD, oficjalnie ogłosiła swój debiut na polskim rynku. Estetyczny, dopracowany design, wysoka jakość, intuicyjna obsługa i różnorodność – tak produkty marki definiują ci, którzy mieli już z nimi do czynienia.

Marka Lauben na rynku europejskim

Lauben to marka z czeskim rodowodem. Za jej powstaniem stoi firma Elem6 S.R.O., która nowy brand na rodzimy rynek wprowadziła w roku 2019. Teraz, po pięciu latach skutecznych prób pozyskania zaufania klientów, producent prezentuje swoją ofertę w kolejnych częściach Europy.

Jak wynika z doniesień prasowych i wypowiedzi przedstawicieli firmy Lauben, decyzję o rozszerzeniu dystrybucji podjęto w odpowiedzi na nieustannie wzrastające zainteresowanie konsumentów produktami domowego użytku, wyróżniającymi się korzystną ceną przy zachowaniu wysokiej jakości.

Jako swoje ambicje producent wskazuje chęć zaoferowania klientom podwyższonych standardów w obrębie drobnych sprzętów AGD. Sprzętów, które łączyć będą w sobie wysoką jakość wykonania, estetykę, innowacyjność i dostosowana do potrzeb użytkownika funkcjonalność.

Bardzo cieszymy się, że możemy już oficjalnie ogłosić wejście marki Lauben na polski rynek. To dla nas nie tylko krok milowy w rozwoju biznesu, ale również doskonała okazja, aby zaprezentować Polakom nową gamę wysokiej jakości urządzeń AGD, które idealnie spełnią ich codzienne potrzeby w kuchni czy podczas sprzątania.

Artur Tchórz, Dyrektor ds. sprzedaży w Polsce, Europie Północnej oraz Krajach Nadbałtyckich

Produkty marki Lauben dla domu

Oferta, z którą przychodzi do nas Lauben, jest bardzo rozbudowana. W portfolio czeskiej marki znajdziemy dwie kategorie – Kuchnia Lauben oraz Dom Lauben, a powstające w ich ramach artykuły z łatwością mogą zapełnić większość nawet najnowocześniejszego i najbardziej wymagającego domowego zaplecza.

W ramach kuchennego asortymentu znajdziemy takie pozycje jak garnki elektryczne, frytkownice, grille elektryczne, roboty kuchenne, miksery, młynki, spieniacze mleka, szybkowary czy tostery.

W kategorii domowej znajdziemy natomiast parownice, odkurzacze automatyczne, a także odkurzacze pionowe bezprzewodowe.

Niedawno informowaliśmy o debiucie innej marki, której produkty z kategorii beauty pojawiły się w sprzedaży na początku tego roku.

Z redakcją Think-About związałam się pod koniec 2023 roku i od tego momentu nieustannie zgłębiam tajemnice drugiej strony konsumenckiego świata. Każdego dnia tworzę różnego rodzaju treści, które, mam nadzieję, pomagają Czytelnikom w podejmowaniu bardziej świadomych zakupowych decyzji. W ostatnich latach zdobywałam doświadczenie jako copywriter, współpracując z klientami indywidualnymi, agencjami czy firmami IT. Często tworzenie konkretnych artykułów wiązało się z eksploracją tematów dotychczas mi obcych, co jednak nigdy nie było dla mnie przeszkodą. Wręcz przeciwnie. Możliwość nieustannego poszerzania swojej wiedzy to coś, co niezmiennie pociąga mnie w moim zawodzie. Z wykształcenia jestem muzykiem, jednak to zabawa słowem od dziecka dawała mi prawdziwą radość. Chociaż w swoim życiu pracowałam już w różnych branżach, wiem, że pisanie jest tym, co chcę i co mam szczęście robić na co dzień. W trakcie studiów, oprócz tworzenia dla własnej przyjemności, publikowałam teksty na portalu muzycznym Cameral Music oraz w kwartalniku muzycznym Kamerton. Obecnie prowadzę bloga, na którym pozwalam sobie na dzielenie się z innymi własnym zdaniem na różne tematy oraz tworzoną przeze mną miniaturową prozą. Gdy nie piszę - rysuję, czytam książki o hobbitach i pierścieniach, różach bez imion i stuleciach samotności. Słuchając audiobooków, śledzę losy małego belgijskiego detektywa, a czas przed  teleodbiornikiem spędzam obserwując pojedynki na miecze świetlne i podróże w nadprzestrzeni.