Najpewniej większość fanów aktywności fizycznych doskonale zna ofertę Decathlon. Zastanawiasz się nad zakupem konkretnych produktów, jednak chcesz zaoszczędzić? Sprawdziłam, jakie rabaty oferuje sieć sklepów z okazji Black Friday.

Koniec lata to wcale nie koniec sezonu, jesień i zima to okres dedykowany zarówno wielu zimowym aktywnościom, jak i domowym treningom. Potrzebujesz sportowej odzieży, sprzętu do konkretnych dyscyplin sportowych, roweru elektrycznego lub gadżetów? Wszystko to, znajdziesz w Decathlon.

Black Friday Decathlon 2023 – rabaty, promocje

Francuski detalista dość często raczy nas akcjami promocyjnymi, o czym mogliśmy przekonać się m.in. podczas wyprzedaży rowerów elektrycznych. Choć na ten moment, na stronie głównej nie znajdziemy żadnego baneru nawiązującego do Black Friday, nie oznacza to, że wyczerpaliśmy pulę wszystkich niespodzianek, które przewidziała sieć sklepów na 2023 rok… Już teraz możemy skorzystać ze specjalnego rabatu -10% z kodem APP10 na wybrane produkty. Uwaga, jest pewien kruczek. Aby skorzystać z promocji, należy zainstalować aplikację mobilną. Jeśli jeszcze nie miałeś okazji się z nią zapoznać lub chcesz dowiedzieć się o możliwościach, które daje – sprawdź: Aplikacja Decathlon – sieć zachęca do instalowania aplikacji. Czy warto?

To nie koniec! Decathlon odpalił kolejną promocję, a mowa tu o rabacie wynoszącym -15% na wybrane kurtki zimowe. Akcją objęto aż 159 produktów, tak więc jest w czym wybierać. Wystarczy, że podczas procesu realizacji zamówienia, użyjesz kodu ZIMA. Wszystkie szczegóły znajdziesz pod tym linkiem.

Planujesz zakupy online? Wybierz odpowiedni sposób dostawy, aby paczka dotarła do Ciebie w możliwie najszybszym terminie. Więcej informacji znajdziesz we wpisie: Black Friday – jaką formę dostawy wybrać, aby paczka dotarła najszybciej?

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.