Produkty, dla których tuż przed otwarciem sklepów ustawiają się metrowe kolejki – nie, nie mam tu na myśli Lidlomixa. Mowa o… Wittchen w Lidlu, torebkach wywołujących sensację od lat. Już za kilka dni, ponownie w sprzedaży.

Współpraca niemieckiej sieci sklepów z polską marką słynącą z galanterii skórzanej trwa od 2012 roku, a o jej efektach i popularności produktów słyszał niemalże każdy. Wygląda na to, że lada moment pojawi się kolejna szansa na zakup drogich produktów w… doprawdy okazjonalnych cenach.

Wittchen – skąd tak duże zainteresowanie? Czy naprawdę warto?

Lidl już od dawna nie jest kojarzony z łatką dyskontu, o czym przekonujemy się niemalże na co dzień. Oferta Deluxe, okresowe produkty od znanych producentów, a także rozwijający się segment artykułów przemysłowych i nie tylko. Elektronarzędzia, AGD, drobna elektronika – przykładów możemy mnożyć. Wittchen w Lidlu to jedna z tych współprac, która rok, do roku okrywa się niemałą popularnością. Aby jednak zrozumieć jej fenomen, warto w kilku słowach przybliżyć historię przedsiębiorstwa. Mimo nieco mylącej nazwy, jest to polskie, rodzinne przedsiębiorstwo, które w dalszym ciągu prowadzi Jędrzej Wittchen. Wszystko zaczęło się już w 1990 roku, a obecnie – zainteresowanie produktami jest widoczne niemal na całym europejskim rynku. Co zabawne, założyciel stworzył pierwsze projekty tuż przed świętami, bazując na wyrobach z podróży z Malezji. Celem była sprzedaż na prezent pod choinkę, a tym samym zarobienie kilku groszy. Zważając na sytuację gospodarczą i ustrój, konkurencja była niewielka, a otwarcie działalności kwestią czasu. Tak oto, na polskim rynku pojawił się producent nowoczesnej galanterii, która dość szybko zjednała sympatię potencjalnych klientów. Dziś, jest to już 23 rocznica – jako że wyroby klasyfikują się raczej do produktów ze średniej lub wysokiej półki (to dość subiektywne, zasobność portfela jest tu kluczowa), nie stać na nie każdego. Jak wiemy, kochamy rzeczy, których posiadanie wiąże się z pewną niedostępnością lub limitowaną formą. Wittchen w Lidlu wywołuje sensacje, ponieważ to właśnie wówczas, mamy szansę upolować galanterię skórzaną w naprawdę niskich cenach.

Fot. Lidl

Wittchen w Lidlu 2023 – cena, dostępność, szczegóły

Zbliżamy się do grudniowej premiery kolejnej odsłony współpracy! Nie masz pomysłu na prezent dla bliskiej osoby, a może sama wiesz najlepiej, co chcesz dostać od Świętego Mikołaja? Okazja na zakup kolekcji polskiej marki Wittchen w Lidlu nadejdzie już w najbliższą sobotę, 2 grudnia 2023 roku. Gdy mowa o torebkach, do wyboru mamy aż 6 wzorów – wszystkie z nich, wykonano z naturalnej skóry. Niestety na ten moment nie ujawniono konkretnych szczegółów modeli, jednak rozmiar większości (o ile nie wszystkich) wskazuje na format mniejszy niż A4. Nie zabrakło wariantu shopper bag (2 kolory), baguette/crossbody (2 kolory), a nawet pikowanego modelu nazywanego żartobliwie jako chanelka.

Cena niezależnie od modelu wynosi 179 złprzejdź do oferty

To nie jedyne, co przygotował dla nas Lidl. W zbliżającej się ofercie znajdziemy również m.in. mini torebkę z ekologicznej skóry (79,90 zł), dwustronny pasek (89,90 zł), a także damskie lub męskie rękawiczki skórzane (99 zł). Wszystkie artykuły kolekcji Wittchen w Lidlu możesz znaleźć pod tym linkiem. Sądząc po zainteresowaniu, które mogliśmy zaobserwować w poprzednich latach… torebki, jak i akcesoria dość szybko znikną z półek. Aby kupić pożądany model, najdogodniej zjawić się w Lidlu w godzinach otwarcia. Przypominam, że historia doskonale pamięta przedsiębiorczość kupujących, którzy koszyki zapełnili kilkoma sztukami, a następnie… sprzedawali je na postronnych serwisach za wyższe kwoty. Jeśli nie chcesz przepłacać, pozostaje być szybszym. Warto wspomnieć, że wiele podobnych modeli kupisz od ręki w sklepach i na stronie internetowej Wittchen, jednak w regularnej cenie. Uwaga, wszystkie produkty Wittchen w Lidlu będą dostępne wyłącznie stacjonarnie.

Jeśli dość często dokonujesz zakupów w niemieckiej sieci sklepów, możesz spróbować swojego szczęścia w corocznej loterii. Więcej dowiesz się z wpisu Loteria Lidla: Jak wygrać 20 tysięcy złotych? Wśród nagród najbardziej pożądane sprzęty.

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.