poniedziałek, 20 maja

Niemiecka sieć sklepów od dawna poszerza swój asortyment, jednak pojawienie się ubrań od lubianych, sportowych marek to nie lada zaskoczenie. Te produkty z pewnością spodobają się fanom mody, niezależnie od wieku. Wyprzedają się dość szybko, jednak czy w Lidlu rzeczywiście jest najtaniej?

Handlowa ewolucja w Lidl – czy to nadal dyskont?

Historia sieci sklepów może okazać się nie lada zaskoczeniem, ponieważ rozpoczęła się już w 1930 roku. Wówczas, doszło do założenia hurtowni żywności znanej pod nazwą Lidl&Schwarz KG zlokalizowanej w Neckarsulm (co ciekawe, aktualnie mieści się tam międzynarodowa siedziba).

Fot. Lidl

Dekady pracy zaowocowały dużym rozwojem na terenie Niemiec, czego efektem było utworzenie pierwszego sklepu Lidl w Ludwigshafen-Mundenheim. Miało to miejsce w 1973 roku, a późniejszy rozwój miał już znacznie szybszy przebieg. Gdy mowa o Polsce, pierwszych stacjonarnych zakupów mogliśmy dokonać w 2002 roku, w Poznaniu. Na tę chwilę, sieć sklepów w naszym kraju rozrosła się do około 850 lokalizacji – sama sieć liczy 12 tysięcy. Ciekawym może wydawać się debiut na terenie USA, począwszy od Atlanty, skończywszy na okolicach Nowego Jorku. Nie sposób zaprzeczyć, że przez blisko 100 lat zdobywania doświadczenia w handlu, zmieniło się w wewnętrznych strukturach doprawdy sporo. Mowa tu również o misji i celu sieci sklepów, która w 2023 roku znacząco odbiega od tego, z czym kojarzono Lidl kilka dekad temu. Zważając na rosnącą konkurencję, zmiany były nieuniknione, aby utrzymać pozycję. Dotychczas wprowadzono wiele marek własnych, zainwestowano w e-commerce i markowe produkty, które znacząco wychodzą poza dyskontowe, niskobudżetowe oferty.

Fot. Lidl

Dziś, pora pomówić o modzie, której w Lidlu nie brakuje. Co więcej, są to propozycje od czołowych przedsiębiorstw, które okrywają się sławą i popularnością niemal na całym świecie.

Pogoń za modą – oryginalne i markowe ubrania w Lidl

Jak wspomniałam wcześniej, inwestycja w e-commerce przyniosła istotne profity. Myślę, że znaczna większość z nas choć raz odwiedziła sklep internetowy sieci, a zainteresowanie zakupami online wynika wprost z obecnych trendów w handlu i nie tylko. Przeglądając aktualną ofertę w kategorii Moda, natrafiłam na dość zaskakujące pozycje. Myślę, że zainteresują nie jednego fana ubrań, sportu, ale również… oszczędności. Mowa o markowych produktach m.in. od Nike, adidas, Puma, Hummel, a nawet Lee czy Wrangler. Warto podkreślić, że są to pełnowartościowe produkty z podstawowych kolekcji firm. Wiele z nich znajdziemy w polskich, jak i zagranicznych sklepach – nierzadko w wyższej cenie. Sprawdziłam, co rzeczywiście opłaca się kupić!

Nike Bluza z kapturem Park20

  • Skład: 80% bawełna, 20% poliester
  • Ocieplana
  • Typ: Hoodie, kangurek
  • Kolory: czarna, szara, czerwona

Cena: 152,30 zł – przejdź do sklepu

Nike Spodnie dresowe Park20

  • Skład: 82% bawełna, 18% poliester
  • Regulacja: regulowany pasek za pomocą sznurka
  • Kolory: czarny, granatowy, szary

Cena: 121,10 zł – przejdź do sklepu

Wszystkie dostępne aktualnie produkty Nike w Lidlu znajdziesz pod tym linkiem.

adidas bluza z kapturem Entrada

  • Skład: 70% bawełna, 30% poliester
  • Typ: hoodie, kangurka
  • Kolory: szary, marynarski, czarny

Cena: 110 zł – przejdź do sklepu

adidas spodnie treningowe Entrada

  • Technologia AEROREADY
  • Skład: 100% poliester
  • Regulacja: regulowany pasek za pomocą sznurka
  • Kolory: granatowy, czarny

Cena: 89,05 zł – przejdź do sklepu

Wszystkie produkty adidas w Lidlu znajdziesz pod tym linkiem.

Puma Bluza z kapturem i kieszenią

  • Skład: 68% bawełna, 32% poliester
  • Typ: hoodie, kangurka
  • Kolory: szary, granatowy, czarny

Cena: 140,50 zł – przejdź do sklepu

Wszystkie produkty Puma w Lidlu znajdziesz pod tym linkiem.

Hummel Legginsy damskie z logo

  • Skład: 92% bawełna, 8% elastan
  • Talia: elastyczny pas, stan standardowy
  • Kolory: khaki, czarny

Cena: 89,90 zł – przejdź do sklepu

Hummel Bluza damska z kapturem

  • Skład: 80% bawełna, 20% poliester
  • Typ: hoodie, kangurka
  • Kolory: szary, różowy, czarny

Cena: 119 zł – przejdź do sklepu

Wszystkie produkty Hummel w Lidlu znajdziesz pod tym linkiem.

Wrangler Bluza z kapturem

  • Skład: 100% bawełna
  • Typ: hoodie, kangurka
  • Kolory: szary, granatowy, czarny

Cena: 269 zł – przejdź do sklepu

Na ten moment, to już ostatni dostępny model od Wrangler w Lidlu.

Lee Jeans Bluza

  • Skład: 100% bawełna
  • Typ: crewneck
  • Kolory: szary, granatowy

Cena: 229 zł – przejdź do sklepu

Wszystkie produkty Lee w Lidlu znajdziesz pod tym linkiem.

QS by s.Oliver Bluza

  • Skład: szary: 85% bawełna, 10% wiskoza, 5% elastan. petrol: różowy: 95% bawełna, 5% elastan
  • Typ: hoodie, crewneck, zip
  • Kolory: szara, pomarańczowa, zielona

Cena: 119 zł – przejdź do sklepu

Wszystkie produkty QS by s.Oliver w Lidlu znajdziesz pod tym linkiem.

Sportowe ubrania znanych marek w Lidl – czy warto?

Przyznaję, że jestem dość zaskoczona zasobnością oferty w sklepie internetowym – znajdziemy tu zarówno propozycje damskie, męskie, jak i ubrania dla najmłodszych. Co więcej, są również akcesoria sportowe. Porównując ceny konkretnych pozycji na portalu Ceneo, wiele z nich okazywało się być najtańszych w Lidlu. Trafiają one do sprzedaży niemal w pełnej rozmiarówce, jednak wyprzedają się dość szybko. Myślę, że warto co jakiś czas zaglądać zarówno do sieci sklepów, jak i internetowej platformy, ponieważ jest to legalne źródło. Niestety w sieci nie brakuje niepełnowartościowych produktów, nieuczciwych sklepów i podróbek. Lidl umożliwia zaś darmowy zwrot w ciągu 30 dni i stosunkowo szybką wysyłkę. Jeśli chcesz poznać całościową ofertę kategorii Moda, znajdziesz ją pod tym linkiem.

Nawiasem mówiąc, warto przypomnieć dość intrygującą współpracę z Heidi Klum. Niemiecka modelka zaprezentowała w 2017 roku kolekcję dla… Lidla. Kolekcja esmara ”Let’s WOW” została zaprezentowana podczas New York Fashion Week.

Polujesz na promocje? Może zainteresować Cię również: Powrót sobotnich przecen na elektronarzędzia w Lidl – jest w czym wybierać. Nareszcie!

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.