Czekasz na ważną paczkę? InPost staruje z coroczną akcją, dzięki której mamy szansę uniknąć możliwych opóźnień w dostawach – nawet podczas okresu świątecznego. Sprawdź, dla kogo skierowana jest oferta, jak z niej skorzystać oraz ile kosztuje.

InPost w świetle fleszy

Paczkomaty stały się prawdziwym hitem – zarówno w Polsce, jak i za granicą. Potwierdzają to liczne wyniki badań, a także analizy – wśród nich wyróżnić można m.in. raport Gemius 2023. Aż 95% osób wybierających dostawę do automatu pocztowego, Paczkomaty InPost uważa za najbardziej motywujące do zakupów. Warto dodać, że marka została nagrodzona m.in. w kategorii Best Life Changing Technology Brand (Best Brands Award). Badanie Kantar nie pozostawia złudzeń – jest to najczęściej wybierana forma dostawy, a także najczęściej oferowane rozwiązanie przez sprzedawców.

Według badań przeprowadzonych przez Kantar aż 94% respondentów wybiera Paczkomat®️ InPost podczas zakupów online, jako formę dostawy, a aż 81% wynosi wskaźnik NPS dla usługi nadań i odbioru przez Paczkomat, po wzroście o 6 p.p. r/r! – InPost

Aby nadążyć za potrzebami klientów, wachlarz usług musi ulegać pewnym aktualizacjom. Dostosowanie do rynku jest kluczowe dla samych odbiorców, czego dobrym przykładem jest radzenie sobie podczas gorącego okresu dostaw. Mowa tu rzecz jasna o Świętach Bożego Narodzenia – obsłużenie tak dużej ilości paczek staje się nie lada wyzwaniem dla większości firm kurierskich. InPost po raz kolejny chucha na zimne i ogłasza coroczną akcję… weekendowych nadań.

Fot. InPost/materiały prasowe

Weekendowe nadania InPost – krok, po kroku

Celem okresowej akcji jest umożliwienie nadań i odbiorów paczek przez kurierów w soboty i niedziele. Niestety z uwagi na ilość zamówień, pracownikom nierzadko brakuje czasu na dotarcie po przesyłkę, czego rezultatem jest opóźnienie w wysyłce i dostawie. Weekendowe nadania ruszą 18 listopada i potrwa aż do 17 grudnia. Skorzystać mogą z niej nie tylko przedsiębiorcy, ale każdy kto posiada konto w Managerze Paczek lub WebTruckerze. Konieczne jest złożenie stosownego formularza zgłoszeniowego, który będzie aktywny między 16 listopada, a 17 grudnia. Odbiór w soboty i niedziele jest bezpłatny.

Odbiór paczek:

  • W soboty: 8:00-12:00 oraz 12:00-16:00,
  • W niedziele: 8:00-13:00

Więcej informacji możesz znaleźć pod tym linkiem.

Fot. InPost/materiały prasowe

Pamiętaj, że im bliżej do okresu świątecznego, tym trudniej o dostawę na czas. Aby być pewnym, że prezent nie dotrze pod choinkę za późno, warto śledzić komunikaty w sklepach internetowych. Gwarancja dostawy przed świętami będzie dostępna m.in. w sieci sklepów RTV Euro AGD oraz Media Expert.

Może zainteresować Cię również: 1 listopada 2023 – jak pracują kurierzy w dniu Wszystkich Świętych?

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.