O znakomitym robocie kuchennym z Lidla słyszał już niemal każdy. Bohater, bez którego nie odbyło się wiele domowych przyjęć, ale też pomocnik w zdrowym odżywianiu i sprzęt dedykowany szybkiej obróbce żywności – Monsieur Cuisine Smart. Niemiecka sieć sklepów wprowadza do sprzedaży nową edycję!

Niewiele osób wie, jak bogata jest historia rodziny urządzeń Monsieur Cuisine. Wszystko zaczęło się już w 2014 roku, wraz z wprowadzeniem modelu SKMH A1. Na ten moment jego funkcjonalność nie porywa już na kolana, tak więc jest to dość zabytkowy robot wielofunkcyjny. Warto jednak wspomnieć, że tuż po premierze zjednał sympatię klientów, co pozwoliło na dalsze innowacje. Efektem tego, na rynku dotychczas pojawiło się aż 8 wersji (nie wszystkie jednak były dostępne w polskich sklepach). Mam wrażenie, że z roku na rok rośnie zainteresowanie sprzętem, na co wpływ ma rzecz jasna wiele czynników. W tym m.in. popularyzacja nowoczesnych urządzeń, mniej czasu na przygotowywanie potraw, chęć zdrowego odżywiania i nie tylko. Biorąc pod uwagę ofertę konkurencji, a zwłaszcza Vorwerk, jednego z największych graczy na rynku, cena żartobliwie nazywanych – Lidlomixów, zawsze budziła sensację.

Monsieur Cuisine Smart – nowość?

Na wstępie warto na moment zatrzymać się przy najnowszych wielofunkcyjnych robotach z Lidla, które są również modelami, które uchodzą za najbardziej popularne. Mowa tu o Connect (premiera pierwszej wersji w 2017 roku) oraz Smart (pierwsza premiera w 2021 roku). Ceny wahają się w zależności od okresu, starszy model kupimy obecnie za 1899 zł, natomiast nowszy za 2499 zł. Jeśli nie miałeś okazji przekonać się o ich zastosowaniu, funkcjonalności i parametrach, zajrzyj do naszej publikacji: Monsieur Cuisine Smart czy Connect – który wybrać? W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele spekulacji dotyczących wprowadzenia innowacyjnego następcy, co dodatkowo podsycały okolicznościowe promocje na urządzenia. Pytanie, czy użytkownikom rzeczywiście brakuje pewnych funkcji, czy to raczej związane z zapowiadaną premierą Thermomix TM7. Już dziś możemy zapoznać się z wszelkimi szczegółami, ponieważ nadeszła wyczekiwana premiera. Mowa o specjalnej edycji znanego dotychczas modelu Smart!

Nowa wersja Monsieur Cuisine Smart – BLACK EDITION SKMS B1

Najnowsza wersja Monsieur Cuisine Smart jest odwzorowaniem modelu, który dobrze już znamy. W kwestii parametrów technicznych, wszystko pozostaje bez zmian. Lubiany robot wielofunkcyjny posiada 4,5 l pojemności, 1200 Wat w zakresie mocy, a liczba obrotów waha się od 125 do 5500 na minutę (w zależności od wybranego programu). Prędkością możemy sterować za pomocą 10-stopniowej skali, natomiast oglądanie wideo-przepisów i śledzenie procesu przyrządzania jest możliwe dzięki wyposażeniu w 8-calowy ekran. Tak, jak poprzednik, wydanie łączy się bezprzewodowo za pośrednictwem modułu Wi-Fi. Umożliwia to comiesięczną aktualizację przepisów oraz korzystanie z asystenta głosowego Google.

Zgodnie z zapowiedzią, już dziś – 23 października, nadeszła wyczekiwana premiera! Monsieur Cuisine Smart Black jest dostępny w cenie 2499 zł, wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego. Wysyłka ma zająć maksymalnie 5 dni roboczych. Co istotne, w przypadku tego produktu nie obowiązuję dostawa wielogabarytowa, tak więc jak w przypadku każdego produktu w cenie powyżej 199 zł, jest darmowa. Niestety pozostaje nam domniemywać, czy specjalna edycja będzie ogólnodostępna, czy trafiła do sprzedaży w znacznie ograniczonej formie. Niemniej, jeśli zależy nam na zakupie wielofunkcyjnego robota – warto się pospieszyć. Zastanawiam się również, czy nadal możemy oczekiwać zupełnie nowego modelu, czy to raczej ostatnia edycja. Pewne jest jednak to, że odświeżone wydanie jest w pełni kompatybilne z dotychczasowymi, dostępnymi akcesoriami. Te znajdziesz m.in. w internetowym sklepie Lidla, ale również na innych platformach oferujących tańsze zamienniki. Zważając na zasobność oferty, poświęciliśmy im osobną publikację: Akcesoria do Monsieur Cuisine, o których nawet nie słyszałeś!

Cena: 2499 złprzejdź do sklepu

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.