Autorzy Control VR postanowili opracować system, który pozwoli użytkownikom na szeroką interakcję z wirtualną rzeczywistością. Ich produkt ma być idealnym uzupełnieniem takich produktów jak Oculus Rift czy Project Morpheus.

Mowa o specjalnych rękawicach potrafiących precyzyjnie definiować ruchy dłoni, bez zastosowania zewnętrznych czujników.

Prócz współpracy z systemami gogli wirtualnej rzeczywistości, rękawice mogą współpracować z niemal wszystkimi rodzajami komputerów i tabletów.

Opracowany system posiada w wersji deweloperskiej 10 podstawowych aplikacji, oraz środowisko dostosowane do współpracy z oprogramowaniem Oculus VR, Google Glass, Unity, Unreal, Autodesk, Maya, 3ds MAX a nawet Parrot AR Drone!

Szeroki wachlarz możliwości oraz nieograniczona ilość możliwych gestów sprawia, że Control VR może być stosowany zarówno przez profesjonalistów (architektów, inżynierów, projektantów) jak również hobbystów (do obsługi dronów czy gry z wykorzystaniem Oculus Rift)

Aby stać się posiadaczem Control VR należy wesprzeć projekt na portalu kickstarter.com. Kwota 350 dolarów, uprawnia do otrzymania systemu obsługującego gesty jednej ręki, natomiast pełen zestaw dostępny jest w cenie 600 dolarów.

Jestem wydawcą i redaktorem naczelnym think-about.pl. Moją specjalizacją są opracowania związane z przydomowym garażem i warsztatem. Tematyką zająłem się na poważnie w 2015 roku zakładając z grupą przyjaciół pracownię galanterii drewnianej. Przyjmując rolę producenta elementów oświetleniowych i ozdobnych miałem do czynienia z szerokim wachlarzem narzędzi warsztatowych. Wtedy to też na bazie własnych doświadczeń zacząłem przygotowywać pierwsze rankingi narzędzi i artykuły o poszczególnych markach. Cenię wysokiej klasy produkty i umiem docenić ich zastosowania profesjonalne. Jako ex-profesjonalista i konsument-hobbysta jestem jednak fanem łączenia tanich narzędzi i wysokiej jakości oprzyrządowania. Chętnie sięgam m.in. po produkty z dyskontów. Moja opinia o narzędziach parkside to jedno z najczęściej czytanych opracowań na stronie. Jestem również autorem pierwszych w polsce niezależnych testów grilli gazowych i robotów koszących. Planując kolejne teksty przemycam również moją pasję do motoryzacji. Samochody testuję od 2019, a na think-about.pl publikuję przede wszystkim recenzje i artykuł dotyczące aut użytkowych oraz rodzinnych. Moje doświadczenia dziennikarskie sięgają 2007 roku, kiedy to stworzyłem redakcję technologiczną w domenie 3d-info. Portal z krótkimi przerwami istnieje do dziś. Jako autor zawodowy pracuję od 2010 roku. Większość swojej kariery spędziłem korporacjach medialnych i magazynach drukowanych, współtworząc takie tytuły jak Android Magazine PCFormat, Komputer Świat i PCWorld. Tym ostatnim opiekowałem się najdłużej, bo aż do połowy 2023 roku, pełniąc zaszczytną rolę redaktora naczelnego. Jestem też współtwórcą Think-About. Portal powstał w 2012 roku jako projekt hobbystyczny, aby 10 lat później stać się moim kluczowym zajęciem. Z wykształcenia jestem ekonomistą, ale nigdy nie podjąłem pracy związanej z kierunkiem studiów. Mam przywilej łączenia swoich pasji z wykonywanym zawodem. Chętnie sięgam po literaturę dotyczącą zarządzania i biznesu - szczególnie w ujęciu internetowym. Regularnie poszukuję historii ciekawych przedsięwzięć oraz rozwijam się jako wszechstronny administrator i webmaster. Dobrze znam się na sprzęcie komputerowym i pomimo natłoku obowiązków, pozostaję graczem ubóstwiającym tytuły fabularne. Kiedy odchodzę wreszcie od ekranu staram się jak najwięcej biegać. Motywuję się do regularnego wysiłku wyszukując nieszablonowe biegi masowe, w których chętnie biorę udział.