Niemiecka sieć sklepów ponownie zaskakuje, tym razem mowa jednak o dużym AGD, które idealnie wpasowuje się w nowoczesne rozwiązania i… Smart Home. Sprawdź, czy warto kupić ten sprzęt od LG w Lidlu – może zniknąć z wirtualnych półek dość szybko.

Jako że stosunkowo często przeglądam aktualne oferty niemieckiej sieci sklepów, wielokrotnie wspominam również w publikacjach o poszerzającej się ofercie. Świetnym przykładem mogą być zarówno sprzęty sygnowane logo Silvercrest, jak i wprowadzanie do asortymentu perełek od czołowych przedsiębiorstw. Tym samym, sklep internetowy staje się być całkiem niezłą platformą dla niemal kompleksowego wyposażenia domu – i to z pozycji wygodnego, domowego fotela.

Fot. Unsplash/benchaccounting

Lidl wie, czego potrzebujemy – na salony trafia sprzęt AGD od LG

Pralka LG F4WV7090

Sprzęt, którego nie może zabraknąć w każdym domu, jednak w znacznie unowocześnionej wersji. Mowa tu o pralce od LG o pojemności wsadu 9 kg. Na wstępie warto wspomnieć, że jest to wysoce energooszczędne rozwiązanie, ponieważ model zaliczono do klasy energetycznej A. W modelu F4WV7090 zastosowano technologię AI Direct Drive, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie wagi prania i wrażliwości tkaniny. Pralka wybiera najbardziej optymalny cykl prania – bez obaw o uszkodzenia materiałów. Do wyboru mamy aż 14 programów automatycznych, a czyszczenie odbywa się za pomocą pary. Co istotne dla fanów technologii, pralka od LG posiada technologię ThinQ oraz moduł Wi-Fi, tak więc możliwe jest m.in. sterowanie głosowe poprzez asystenta Google oraz Amazon Alexa.

Parametry techniczne

  • Wymiary: ok. 60,0 x 85,0 x 56,5 cm
  • Waga: 70 kg
  • Pojemność: 9 kg, ładowana od przodu
  • Klasa energetyczna: A
  • Moc przyłączeniowa: 2100 W
  • Silnik: Inverter Direct Drive z 10-letnią gwarancją
  • Programy automatyczne: 14, w tym m.in. Allergy Care, TurboWash59, Mix, Eco 40-60 oraz tryby dostosowane do wełny oraz kołder
  • Prędkość wirowania (pojemność nominalna): 1360 obr./min
  • Opcje wirowania: zmienne
  • Sterowanie: cyfrowy wyświetlacz dotykowy, asystent głosowy

W zestawie znajduje się instrukcja obsługi, wąż doprowadzający zimną wodę, klucz maszynowy, zaślepki otworów na śruby transportowe, płytki antypoślizgowe, kątowa prowadnica węża do podłączenia węża odpływowego i pasek mocujący.

Inteligentna pralka od LG jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego Lidl już dziś, w cenie 4799 zł – sprawdź ofertę. Jak wynika z informacji na stronie, pozostało już tylko kilka sztuk.

Pralka LG w Lidl – dostawa, płatności

Czas oczekiwania na sprzęt wynosi około 10 dni roboczych. Jeśli powyższa oferta jest tym, czego szukasz, warto wiedzieć o kilku szczegółach związanych z zakupami online. Lidl oferuje darmową dostawę po przekroczeniu kwoty 199 zł w koszyku – w przypadku dużych urządzeń, konieczne jest skorzystanie z dostawy przesyłek wielkogabarytowych. Po dokonaniu zamówienia, otrzymujemy wiadomość od przewoźnika dot. proponowanych dat dostawy. Dzień przed, powinniśmy oczekiwać ponownego kontaktu w celu ustalenia godziny dostarczenia. Warto pamiętać, że dostarczyciel nie ma obowiązku wniesienia i montażu sprzętu – z tym, musimy uporać się we własnym zakresie. Jak w przypadku pozostałych produktów w Lidlu, mamy aż 30 dni na zwrot urządzenia.

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniej pralki, lub nie jesteś pewien na co zwracać uwagę, może zainteresować Cię również: Najlepsze pralki 2023 – przegląd najciekawszych modeli.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.