Wielofunkcyjny robot kuchenny znany jako Lidlomix to już niemal wizytówka niemieckiej sieci sklepów. Już niebawem, najnowszą, limitowaną wersję kupisz stacjonarnie. Lidl przygotował dużą promocję!

Na salony trafia nowy, limitowany Lidlomix

Bohater, który odpowiada za wiele kuchennych rewolucji zyskał międzynarodową sławę. Monsieur Cuisine jest chętnie wybieranym sprzętem w wielu europejskich krajach (co ciekawe, pewne modele nie były dostępne w Polsce, a ich kolekcja jest doprawdy pokaźna). W kontrze do droższych rozwiązań na rynku, stanowi korzystną alternatywę – zwłaszcza, że Lidl oferuje również zakup dodatkowych akcesoriów. Wraz z końcem października, premiery doczekała się limitowana wersja Smart znana jako BLACK EDITION SKMS B1. Niestety, Lidlomix w nowej odsłonie był dotychczas dostępny wyłącznie online, co uniemożliwiało przyjrzenie się robotowi z bliska. Jest to dość istotne, ponieważ ma związek z marketingiem sensorycznym. Temat był poruszany w wielu publikacjach, a w tym m.in. przez Kotlera i Armstronga już w 2016 roku (Marketing, Wprowadzenie). Z badań wynikało, że aż 70% dokonywanych zakupów, wiązało się z decyzją podejmowaną w punkcie lub sklepie. Kształt, design, opakowanie – wzrok jest uznawany za zmysł, który w pierwszej kolejności decyduje o naszym zainteresowaniu. Przyznam, że sama byłabym bardziej skłonna do zakupu, gdybym choć raz miała okazję zobaczyć Lidlomix w czarnej kolorystyce na żywo. Jeśli należysz do grona osób, które czekały na wprowadzenie limitowanego sprzętu do sklepów stacjonarnych, lada moment się to ziści!

Sprawdź, co potrafi nowa wersja Lidlomix – parametry techniczne

Choć specyfikację sprzętu poruszałam już w jednym z minionych wpisów, myślę że warto ponownie zaznaczyć pewną niejasność. Czarna wersja nie jest kolejnym, wyczekiwanym modelem z rodziny Monsieur Cuisine, a nową odsłoną kolorystyczną znanego dotychczas urządzenia Smart. Tym samym, parametry techniczne pozostają identyczne – producent nie dokonał żadnych zmian w zakresie funkcjonalności lub wielkości. Jeśli jednak nie miałeś styczności z robotem wielofunkcyjnym, warto zapoznać się ze szczegółowymi danymi. Pamiętajmy, że to właśnie one odpowiadają za zadowolenie z zakupu.

  • Moc: 1200 W, funkcja gotowania: 1050 W, mieszanie: 1000 W
  • Prędkość obrotowa: ok. 125-5.500 obr./min.
  • Materiał: aluminium, stal nierdzewna, tworzywo sztuczne, silikon
  • Wymiary: ok. 45,7 x 37 x 29 cm
  • Waga: ok. 11,4 kg
  • Pojemność: 4,5 l
  • Ekran: kolorowy, 8-calowy
  • Funkcje: 10-stopniowe ustawienia prędkości, funkcja Turbo, 99-minutowy timer,
  • Funkcje przyrządzania: aż 15 programów
  • Sterowanie: z poziomu panelu, poprzez asystenta głosowego

W zestawie znajdziemy również pakiet akcesoriów, a mowa tu o misce do mieszania, wkładzie do gotowania, nasadce do ubijania, do gotowania na parze, wkładzie z ostrzami, a także szpatułce oraz pokrywce. W sklepie internetowym możesz dokupić również przystawkę sokownika parowego, wylewkę i obrotową łopatkę i nasadkę do krojenia oraz tarcia.

Limitowany Lidlomix w sklepach stacjonarnych w niższej cenie – szczegóły promocji

Lidl doskonale wie, że okres przedświąteczny to gorący czas również dla gospodarzy. Przyrządzenie potraw wigilijnych, brak czasu – wszystko to, zwiastuje zmęczenie, a nawet frustrację. Któż jednak nie marzy o skosztowaniu ulubionych potraw z bliskimi? Nadchodząca promocja na Lidlomix jest więc strzałem w dziesiątkę, jeśli zastanawiasz się nad zakupem robota wielofunkcyjnego. Wyręczy Cię w wielu pracochłonnych czynnościach, a jednocześnie nie nadszarpnie budżetu.

Przegapiłeś rabaty z okazji Black Friday lub nie udało Ci się kupić wielofunkcyjnego robota w obniżonej cenie? Kolejna okazja na skorzystanie z rabatów już za kilka dni. BLACK EDITION SKMS B1 pojawi się pierwszy raz w sklepach stacjonarnych już w najbliższy poniedziałek – 11 grudnia. Co najbardziej istotne, w niższej cenie – promocja wyniesie 300 zł, tak więc Lidlomix kupimy za 2499 zł 2199 zł. Nadmienię, że jest to okresowa akcja – z dostępnych źródeł wynika, że potrwa przez tydzień, jednak zważając na ostatnie rabaty i niską dostępność urządzeń, myślę że zniknie z półek dość szybko – zarówno stacjonarnych, jak i wirtualnych.

Lidlomix, jak i wszelkie szczegóły znajdziesz pod tym linkiem. Jeśli wahasz się, który model z rodziny Monsieur będzie dla Ciebie odpowiedni, może zainteresować Cię również: Monsieur Cuisine Smart czy Connect – który wybrać?

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.