Któż nie lubi zakupów w szwedzkiej sieci sklepów, niech pierwszy rzuci kamieniem. IKEA odpala jedną z największych promocji, dzięki której kupimy kilkaset popularnych produktów w znacznie niższych cenach. Urządzenie domu, AGD a może akcesoria? Sprawdź, co warto kupić!

Niech żyje wielka promocja w IKEA

Niespełna kilka tygodni temu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w obchodach 80-tych urodzin IKEA, czego zwieńczeniem było m.in. przedstawienie kolekcji czerpiącej z samego środka archiwum przedsiębiorstwa. Więcej możesz dowiedzieć się z wpisu: Kultowe meble wracają do IKEA na 80 urodziny. Znamy ciąg dalszy kolekcji, której zapragniesz. To jednak nie koniec dobrych wiadomości, albowiem najnowszy raport ujawnił wiele informacji, z których możemy być naprawdę dumni. Polska odpowiada za około 20% światowej produkcji mebli IKEA – stolikom, które pokochał świat poświęciliśmy osobną publikację. Pora jednak pomówić o najnowszej ofercie, która z pewnością ucieszy wielu z nas. Przedsiębiorstwo zainwestowało 130 mln złotych, co umożliwiło obniżenie cen aż 500 produktów. Asortyment został dokładnie wyselekcjonowane według 3 kategorii – najchętniej kupowanych, pomagających w domowych obowiązkach oraz… wyprodukowanych w Polsce. W odróżnieniu od wielu akcji rabatowych na rynku, obejmuje ona pozycje, które rzeczywiście są chętnie kupowane przez konsumentów. Celem jest umożliwienie zakupu popularnych produktów przez większe grono osób (tego z ograniczonym budżetem również). Pytanie zatem, jak udało się obniżyć ceny, a jednocześnie utrzymać opłacalność? Jak wynika z oficjalnych informacji IKEA jest to związane m.in. z redukcją kosztów operacyjnych, zwiększeniem efektywności oraz inwestycji w lepszą logistykę.

W IKEA uważamy, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu – Jordi Esquinas, Dyrektor ds. Działalności Komercyjnej w IKEA Retail Polska.

Fot. Linkedin/Jordi Esquinas Gimenez

Te produkty na promocji w IKEA warto kupić

Jak wspomniałam wcześniej, akcją promocyjną objęto kilkaset produktów, tak więc nie sposób wyróżnić wszystkich, które zasługują na uwagę. Dodam, że są to m.in. meble, systemy kuchenne, akcesoria do przechowywania i organizacji, jak i tekstylia oraz materace.

Wśród najpopularniejszych pozycji znajduje się m.in. regał KALLAX (479 zł, 429 zł), komoda HEMNES (1599 zł, 1399 zł) oraz biurko MICKE (449 zł – 399 zł). Nie sposób przeoczyć samego AGD, ponieważ w tej kategorii rabaty są doprawdy spore. Mowa tu choćby o piekarniku ANRÄTTA (1899 zł, 1499 zł), zmywarce FINPUTSAD(2299 zł, 1999 zł) i okapie UTDRAG (649 zł, 499 zł). Dodam, że na zakupy warto wybrać się również po drobne dodatki, ponieważ obniżce podlegają nawet szklanki, świeczki, jak i uwielbiane pojemniki na żywność. Gotowy na oszczędności? Wszystkie produkty w nowych cenach znajdziesz pod tym linkiem. Co istotne, obowiązują one zarówno na stronie internetowej, jak i w sklepach stacjonarnych. Jasnym jest, że na zakupy w sieci sklepów z mnóstwem alejek musimy poświęcić dość sporo czasu (zwłaszcza, gdy ostatnim punktem wycieczki są popularne klopsiki). Jeśli nie masz wolnej chwili, warto zaznajomić się z opcją dostawy. Poza odbiorem osobistym, możliwe jest skorzystanie z usług kuriera, InPost oraz odbioru w punkcie. Gdy mowa o dużych meblach, koszt oscyluje w granicach od 69 do 129 zł (wraz z opcją wniesienia). Wszelkie szczegóły znajdziesz w zakładce dostawa. Na ten moment nie jest znana data obowiązywania promocji. Biorąc pod uwagę przeceny, pewne bestsellery wyprzedadzą się szybciej, niż przypuszczamy.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.