poniedziałek, 15 lipca

Narodowe Święto Niepodległości tuż, tuż, jednak w tym roku 11 listopada wypada w sobotę. Czy uda się zrobić zakupy w sklepach meblowych, budowlanych lub z elektroniką? Sprawdziłam, jak wygląda to w najpopularniejszych sklepach.

Fanów zakupów online szczególnie interesuje funkcjonowanie firm kurierskich przed i w trakcie Święta Niepodległości (więcej dowiesz się z wpisu: Narodowy Dzień Niepodległości: 11 listopada 2023 – jak pracują kurierzy). Dostarczenie paczek to jednak nie wszystko, co niepokoi wielu Polaków…

Otwarte sklepy 11 listopada – gdzie na zakupy podczas Narodowego Święta Niepodległości?

Powyższa data powinna kojarzyć się z radością, choć akurat ze świętowaniem i celebracją w dniu 11 listopada nierzadko mamy pewien problem. Warto jednak pamiętać, że weekend jest dla wielu z nas również okazją na dokonanie większych zakupów, a także dojazd do oddalonych sklepów. Pytanie zatem, czy uda się to również w nadchodzącą sobotę? Jako że jest to ustawowo dzień wolny, wiąże się z zamknięciem większości sklepów. Niestety tak, jak i każdego dnia może dojść do awarii, usterki czy nagłej potrzeby zaopatrzenia się w niezbędne produkty. Pytanie, czy zakupy 11 listopada są możliwe? To zależy…

Fot. Adobe Stock/Igor Kardasov

Czy sklepy budowlane, meblowe i sklepy z elektroniką będą czynne 11 listopada?

Jeśli planowałeś wykorzystać wolny dzień na uzupełnienie domowych zapasów lub zamierzałeś dokonać zakupu w sklepie budowlanym lub meblowym – nie mam dobrych informacji. Niemalże wszystkie sklepy na terenie naszego kraju będą zamknięte. Dotyczy to zarówno sieci takich jak IKEA, Leroy Merlin, Castoramy, jak i Biedronki, Lidla oraz wielu innych. Wynika to wprost z obowiązujacych przepisów, a konkretniej ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Art. 1). Pytanie jednak, gdzie zrobić zakupy 11 listopada? Czy to absolutnie możliwe? Bynajmniej.

Art.  6.  [Placówki nieobjęte zakazem handlu w niedzielę i święta]

[…]

27) w placówkach handlowych, w których handel jest prowadzony przez przedsiębiorcę będącego osobą fizyczną wyłącznie osobiście, we własnym imieniu i na własny rachunek.

W myśl powyższego, sklepy działające na zasadach franczyzy, będą mogły być otwarte 11 listopada. Mowa tu m.in. o Carrefour Express, Intermarche, ODIDO oraz Żabce – ostateczna decyzja zależy od właściciela. Szczegółowe informacje i godziny otwarcia mogą różnić się w zależności od punktu, tak więc warto zapoznać się z informacji w witrynie sklepu. Jeśli zależy Ci na zakupie materiałów budowlanych, elektroniki lub mebli – skorzystaj z zakupów online. Wiele sieci sklepów takich jak m.in. Media Expert, RTV Euro AGD czy Media Markt oferuje zarówno szybką dostawę, jak i odbiór osobisty.

Fot. Unsplash/Glenna Carstensa-Petersa

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.