niedziela, 14 lipca

Teraz na AliExpress kolejna promocja na Black Friday. Wykorzystując nowe kody rabatowe, możesz zaoszczędzić nawet 331 złotych!

Od pierwszego dnia, w którym AliExpress ogłosił początek wyprzedaży z okazji Dnia Singla, portal nie zwalnia tempa. Co chwilę na platformie pojawiają się kolejne promocyjne kody i oferty Black Friday, tworząc jeszcze bardziej atrakcyjne warunki zakupu i dostawy poszczególnych produktów. Dziś pojawiły się kolejne kody rabatowe, które pozwolą Ci zamówić wybrane artykuły w jeszcze niższej cenie.

Zasady promocji na Black Friday

AliExpress wielką akcję promocyjną rozpoczęło w sobotę 11 listopada. Do godziny 08.59 w czwartek 30 listopada możemy zamawiać produkty ze specjalną zniżką. Za każde wydane 70 złotych otrzymamy 14 złotych rabatu. Na stronie portalu wskazano również maksymalną kwotę rabatu, która dla jednego zamówienia wynosi 56 złotych.

Teraz dodatkowo można skorzystać z dwóch kodów, które znacznie obniżą cenę za nasz koszyk.

  • KOD 23AE10: aktywny dla zamówień powyżej 330 złotych, przyznaje rabat w wysokości 41 złotych
  • KOD 23AE80: aktywny dla zamówień powyżej 1860 złotych, przyznaje rabat w wysokości 331 złotych

Platforma AliExpress

AliExpress to jedna z największych platform sprzedażowych, ciesząca się popularnością nie tylko w okresie zakupowe święta Black Friday. Chiński portal, uruchomiony w roku 2010 jako część serwisu Alibaba.com, prowadzi niemalże nieograniczoną niczym dystrybucję towarów z każdej dziedziny. Bezkonkurencyjnie niskie ceny i łatwy dostęp do produktów to to, czym AliExpress zdobyło serca swoich wiernych klientów.

Aby dowiedzieć się więcej o promocjach AliExpress na Dzień Singla, zapraszamy do naszego artykułu.

Z redakcją Think-About związałam się pod koniec 2023 roku i od tego momentu nieustannie zgłębiam tajemnice drugiej strony konsumenckiego świata. Każdego dnia tworzę różnego rodzaju treści, które, mam nadzieję, pomagają Czytelnikom w podejmowaniu bardziej świadomych zakupowych decyzji. W ostatnich latach zdobywałam doświadczenie jako copywriter, współpracując z klientami indywidualnymi, agencjami czy firmami IT. Często tworzenie konkretnych artykułów wiązało się z eksploracją tematów dotychczas mi obcych, co jednak nigdy nie było dla mnie przeszkodą. Wręcz przeciwnie. Możliwość nieustannego poszerzania swojej wiedzy to coś, co niezmiennie pociąga mnie w moim zawodzie. Z wykształcenia jestem muzykiem, jednak to zabawa słowem od dziecka dawała mi prawdziwą radość. Chociaż w swoim życiu pracowałam już w różnych branżach, wiem, że pisanie jest tym, co chcę i co mam szczęście robić na co dzień. W trakcie studiów, oprócz tworzenia dla własnej przyjemności, publikowałam teksty na portalu muzycznym Cameral Music oraz w kwartalniku muzycznym Kamerton. Obecnie prowadzę bloga, na którym pozwalam sobie na dzielenie się z innymi własnym zdaniem na różne tematy oraz tworzoną przeze mną miniaturową prozą. Gdy nie piszę - rysuję, czytam książki o hobbitach i pierścieniach, różach bez imion i stuleciach samotności. Słuchając audiobooków, śledzę losy małego belgijskiego detektywa, a czas przed  teleodbiornikiem spędzam obserwując pojedynki na miecze świetlne i podróże w nadprzestrzeni.