niedziela, 12 maja

Słyszysz „MPM” i kojarzysz, że to coś dla domu, jednak nie do końca wiesz, o co chodzi? Poznaj markę z sieci Biedronka i sygnowane jej logo produkty. Sprzęty, które oferuje marka MPM, chociaż nie należą do najdroższych na rynku, potrafią zaskoczyć nie tylko jakością, ale też eleganckim designem.

Na rynku nie brak urządzeń AGD. Także tych tańszych. Co jednak nie dziwi, wiele ze sprzętów w wersji budżetowej nadal wzbudza wiele wątpliwości klientów. Z pewnością nie raz zdarzyło ci się rzucić okiem lub usłyszeć coś na temat sprzętów marki MPM,, Jeśli jednak chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, to trafiłeś w odpowiednie miejsce! Wszystkie informacje na temat marki MPM zawarłam w poniższej publikacji. Jest kilka ciekawostek, które mogą cię zaskoczyć i przekonać do zakupu urządzeń tej firmy.

Marka MPM, czyli kim jest producent

Cudze chwalicie, swego nie znacie! Niewiele osób wie, że MPM to polska marka z siedzibą w podwarszawskim Milanówku, która od ponad 30 lat zajmuje się dystrybucją sprzętu AGD. Powstała w 1989 roku pod szyldem MPM Product, początkowo zajmując się produkcją drobnego sprzętu użytku domowego. Z kolei duże AGD (m.in. pralki, kuchenki i chłodziarko-zamrażarki) trafiło do oferty firmy dopiero w 2008 roku.

Niedługo później, bo już w 2011 roku, firma zmieniła nazwę z MPM Product na MPM agd S.A. oraz wydzieliła osobną spółkę MPM Hotele spa, debiutując również w branży hotelarskiej. Ten sam rok przyniósł też firmie nowe perspektywy, w tym ekspansję na rynki zagraniczne, w wyniku czego jej produkty trafiły do 12 różnych krajów. Dziś w portfolio spółki znajdziemy marki takie, jak MPM, Sam Cook (urządzenia z półki premium), Haus&Luft (nowoczesne oczyszczacze powietrza) czy Smile (akcesoria kuchenne).

Od ponad 30 lat marka MPM dostarcza do milionów domów sprzęty dużego i małego AGD. Rocznie z naszych magazynów na polskie i zagraniczne rynki trafia ponad 1,5 mln produktów. Wiemy, że nasi klienci cenią jakość i niezawodność urządzeń MPM, dlatego oddając w ręce klientów urządzenia codziennego użytku, dbamy o to, aby były jednocześnie niezawodne i naprawialne, a ich życie można było liczyć w latach, a nie w sezonach

– podkreśla Wiesław Łakomski, dyrektor ds. rozwoju w MPM agd S.A. 

Urządzenia marki MPM, czyli czy warto zwracać uwagę

Zastanawiasz się, czy warto rozważyć zakup urządzeń, jakie oferuje marka MPM? Poniższa charakteryzacja powinna pomóc ci w podjęciu ewentualnej decyzji. Sprzęty MPM wyróżniają się bowiem kilkoma czynnikami, które warto poznać.

Stosunek jakości do ceny

Sprzęty marki MPM są oferowane w dość przystępnych cenach – myślę, że śmiało można uznać je za elektronikę na praktycznie każdą kieszeń. Jednocześnie, urządzenia te spełniają oczekiwania wielu konsumentów, jakościowo więc można porównać je zapewne do produktów innych wiodących producentów.

Zróżnicowany asortyment

Niezależnie od tego, jakiej elektroniki lub AGD do domu poszukujesz, istnieje duże prawdopodobieństwo, że marka MPM już ma taki produkt w swojej ofercie.

Nowoczesny design i technologia

Firma podąża za trendami i stara się sprostać oczekiwaniom klientów. Efektem są przyjemne dla oka sprzęty (co jest przecież niezwykle ważne, bo wiele z nich zwykle stoi na widoku), które funkcjonalnością w pełni spełniają wymogi dzisiejszego świata.

Obsługa posprzedażowa na najwyższym poziomie

Nie ma wygodniejszego rozwiązania niż serwis typu door-to-door, czyli obsługa bez pośredników, a nawet – bez wychodzenia z domu. Możesz w ten sposób zareklamować wiele urządzeń z oferty tej marki. Jeśli jednak wolisz wizytę w serwisie, MPM ma dla ciebie listę punktów, rozlokowanych na terenie całej Polski. Dodatkowo, możesz samodzielnie zadbać o swój sprzęt – sklep z elementami zamiennymi jest doskonale wyposażony. Wszystko to opisałam szczegółowo w dalszej części artykułu.

Polska marka

Ten argument przekona osoby, które lubią wspierać rodzime firmy. Jak już wspominałam, MPM ma polskie korzenie.

Pozytywne opinie

Pokusiłam się o przejrzenie opinii klientów na temat poszczególnych urządzeń marki MPM, zgromadzonych na łamach jednej z popularnych porównywarek. Okazało się, że klienci są bardzo zadowoleni z zakupu sprzętów, za produkcję których odpowiada marka MPM. W naprawdę wielu przypadkach przyznali produktom maksymalną liczbę punktów.

Marka MPM, czyli wygodny serwis

Ważnym aspektem przy zakupie produktów elektroniki użytkowej jest ewentualny proces reklamacyjny.  Na uwagę zasługuje zatem fakt, że firma MPM oferuje swoim klientom m.in. serwis door-to-door. Usługa ta obejmuje naprawę wybranych urządzeń MPM (szczegółowe informacje dot. możliwych form zareklamowania uszkodzonego sprzętu producent zawarł w instrukcji danego produktu). Co ważne, wszystkie objęte są 24-miesięcznym serwisem gwarancyjnym.

Serwis door-to-door polega na tym, że wystarczy utworzyć zgłoszenie reklamacyjne, a uszkodzony sprzęt odbierany jest bezpośrednio od konsumenta. Warto tu wspomnieć, iż przedsiębiorstwo ma własne, potężne centrum serwisowe, usytuowane w Szczytnie. Jak wyjaśnił nam przedstawiciel marki, zatrudnieni w parku serwisowym inżynierowie to doświadczeni fachowcy, dla których urządzenia MPM nie mają żadnych tajemnic. Oprócz tego, na terenie całej Polski rozlokowano ok. 200 placówek serwisowych, dostępnych dla klientów MPM.

Zrób to sam, czyli oferta dla lubiących naprawiać samodzielnie

Jestem osobą, która woli naprawiać i uzupełniać zgubione bądź uszkodzone elementy domowej elektroniki. Wymianę na nowy egzemplarz traktuję jako ostateczność. Dlatego od razu zwróciłam uwagę na staranną opiekę posprzedażową, o jaką zadbała firma MPM.

Żyjemy w społeczeństwie, które kupuje coraz więcej nowych rzeczy, a stare wyrzuca. Marka MPM poprzez swoje działania pokazuje, że można funkcjonować inaczej, żyć w duchu zero waste, otaczać się pięknymi sprzętami i jednocześnie zmniejszać ślad węglowy. Moment zakupu urządzenia marki MPM to dopiero początek naszej wspólnej drogi. Oferujemy pełną opiekę serwisową, wsparcie techniczne i posprzedażowe – nie tylko w okresie 2-letniej gwarancji, ale również po jej wygaśnięciu

– wyjaśnia Wiesław Łakomski z MPM agd S.A.

Dostęp do akcesoriów i części zamiennych jest całkowicie bezproblemowy. Stworzono bowiem specjalny sklep internetowy, w którym można dokupić wszelkiego rodzaju akcesoria. Wśród nich są misy, tarcze tnące do robotów, mieszadła, szczotki odkurzające, filtry i oczywiście ładowarki oraz akumulatory. A zatem jest tam praktycznie wszystko, co w urządzeniach od tej marki możemy potencjalnie zgubić lub uszkodzić mechanicznie.

Wierzymy, że tworząc produkty naprawialne, każdy może je samodzielnie zreperować, a my służymy wsparciem od momentu diagnozy problemu, poprzez zakup odpowiedniej części, a w razie potrzeby także oferujemy pomoc przy jej wymianie

– podkreśla dyrektor ds. rozwoju w MPM agd S.A.

Marka MPM, czyli proste wnioski

Kupując elektronikę, kierujemy się ceną, designem i funkcjonalnością, ale i popularnością marki oraz opiniami innych użytkowników. W przypadku marki MPM wszystkie te kryteria wypadają bardzo dobrze. Nic więc dziwnego, że produkty tej firmy są masowo dostępne w specjalistycznych sieciach handlowych, jak np. RTV Euro AGD czy Media Markt, w sklepie internetowym MPM oraz coraz częściej trafiają też do najpopularniejszych dyskontów – w tym na stronę Biedronka Home.

Komu polecę zakup produktów tej marki? Obsługę posprzedażową z pewnością docenią osoby, które lubią mieć pewność, że kupiona elektronika nie okaże się być „jednorazowa”. Asortyment jest natomiast tak różnorodny, że praktycznie każdy znajdzie w ofercie MPM coś dla siebie.

Jeśli zainteresowała cię marka MPM i jej oferta, sprawdź koniecznie, jak stworzony przez nią robot gotujący radzi sobie w starciu z flagowym urządzeniem Vorwerk, Thermomixem.

Jestem dziennikarką, specjalizującą się w zagadnieniu nowych mediów. W Think-About zajmuję się przede wszystkim tematyką AGD, którą poznałam już od podszewki. Największą przyjemność sprawia mi odkrywanie innowacyjnych rozwiązań i technologii. Zachwyca mnie dobry design, który uważam za równie ważny, jak funkcjonalność sprzętów. Potrafię docenić stosowane w sprzętach domowych sprytne rozwiązania. Satysfakcję czerpię też z wyszukiwania perełek cenowych – gdy tylko jakąś znajdę, od razu biegnę podzielić się nią z czytelnikami. Mam oko do produktów, które szybko stają się prawdziwymi bestsellerami. Wierzę, że na każdy temat można napisać coś ciekawego. Dbam jednak, by artykuły były nie tylko wysokiej jakości merytorycznej, ale również – by były przejrzyste i przyjemne dla oka. Doskonale czuję się pisząc artykuły, jednak prawdziwa frajda to, oczywiście, recenzowanie testowanych osobiście urządzeń. Niestety, często przywiązuję się do nich tak bardzo, że nie umiem z czymś rozstać i prędko biegnę po swój własny egzemplarz. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Zdecydowałam się na specjalizację koncentrującą się na tematyce nowych mediów. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zbierałam w redakcjach portali internetowych. Zajmuję się między innymi tematyką prawa, finansów i nieruchomości. Czytelnicy mogą też kojarzyć mnie np. z redakcji PCWorld, w której do niedawna odpowiadałam za tematykę ofert i AGD. Jestem współtwórczynią książki „Digital 5.0: wywiady o mediach cyfrowych i technologii”. Swoje pierwsze zawodowe kroki stawiałam w akademickim magazynie, pisząc felietony. Mieszkam w Krakowie, choć pochodzę z Krynicy. Prywatnie jestem żoną, mamą i opiekunką dwóch adoptowanych kotów. Pasjonuje mnie polityka i obserwacja ludzkich zachowań społecznych. Relaksuję się, tworząc rękodzieło – uwielbiam tworzyć piękne rzeczy, które jednocześnie są funkcjonalne i nie służą tylko do podziwiania. Choć jestem domatorką, z przyjemności uciekam od codzienności pod namiot, odpoczynku szukając w lesie. Z wytęsknieniem upatruję chwili, gdy na stałe ucieknę na wieś i zamieszkam pod własnym lasem.