Wszechobecne tłumy, przepychanki, pełne wózki – prawdziwy przedświąteczny szał. Brzmi niepozornie, jednak wielu z nas dostaje białej gorączki podczas stania w długich kolejkach, a zakup produktów na Święta Bożego Narodzenia bywa nie lada wyzwaniem. Masz dość? Skorzystaj z wygodnych rozwiązań – niewiele osób wie, że obejmują one sieci sklepów takie jak Lidl, czy Biedronka. Sprawdziłam szczegóły, koszta i warunki dostaw.

Świąteczne zakupy z dostawą – Lidl

Fot. Lidl

Choć sieć sklepów Lidl nie realizuje dostaw (poza sklepem internetowym). Do niedawna można było skorzystać z pośrednika świadczącego takową usługę, czyli Everli. Firma jednak na początku tego roku opuściła polski rynek, za czym idzie brak możliwości zamówienia typowych zakupów z dostawą do domu.

reklama

Aktualnie jedyną opcją zamówień z Lidla z dostawą do domu jest sklep internetowy, który jednak w asortymencie nie ma produktów spożywczych.

Podobnie jest z Winnicą Lidla. Tutaj jednak przez internet możemy zamówić interesujące nas produkty, które zostaną dostarczone do wskazanego sklepu.

Świąteczne zakupy z dostawą – Biedronka

Biedronka Home to nie jedyna forma zamówień przez internet, jakie zrealizujesz u boku Jerónimo Martins. Od dłuższego czasu, sieć współpracuje z Glovo. Usługa jest aktualnie dostępna w 9 polskich miastach. Przy zamówieniach poniżej 50 zł koszt dostawy to 13,79, natomiast przy zakupach za ponad 50 obniża się do 7,79.

Zakupy możemy także zrobić na stronie Biedronki. Te również zostaną zrealizowane przez shopera i dostarczone pod drzwi. Za dostawy odpowiada firma Glovo.

Świąteczne zakupy – które sklepy oferują dostawę?

Fot. Adobe/Alliance

Trudno mówić o pozytywnych aspektach pandemii, jednak w sektorze internetowych zakupów, rozwoju aplikacji mobilnych i dostaw – zmieniło się doprawdy sporo. Oczywiście, usługa pojawiła się już kilka lat temu, jednak to właśnie okres izolacji był jedną z przyczyn tendencji wzrostowej. Wśród marketów, które umożliwiają zakupy online znajdziemy m.in. Carrefour (CarFura, Sprint i kurier/paczkomat) oraz Auchan (własny transport Auchan, kurier/paczkomat). Na uwagę zasługują również serwisy takie jak Frisco oraz Fyrtel Market. Uber Eats oraz Wolt prężnie dodają do swojej oferty dostawy z popularnych sklepów takich jak m.in. SPAR (dawniej Piotr i Paweł). Możliwości nie brakuje, a dostarczenie większych zakupów może okazać się pomocne nie tylko przed świętami.

Pytanie, czy biorąc pod uwagę dodatkowe koszta – warto? Wszystko zależy od tego, jakich produktów potrzebujemy oraz ile finalnie wyniesie nas rachunek. Jasnym jest, że w przypadku mniejszych zamówień, opłacalność spada. Wartością jest tu oszczędność czasu, nerwów, a nawet oszczędność na kosztach dojazdu lub paliwa. Myślę, że wiele osób takowe rozwiązanie może uratować nawet dzień przed Wigilią. Uwaga, dostępność usług może różnić się w zależności od pośrednika, a zainteresowanie zamówieniami na ostatnią chwilę może być doprawdy spore.

Jeśli poza zakupami spożywczymi planujesz zamówienie świątecznych prezentów, może zainteresować Cię: Jak pracują kurierzy w Święta Bożego Narodzenia?

Materiał zawiera linki partnerskie.

Moja obecność w redakcji Think-About oraz 3D-Info wiąże się z wieloma aktywnościami w zakresie działań komercyjnych. Na co dzień uczestniczę w procesach sprzedażowych, bliscy są mi również nasi partnerzy. Marketing jest moją pasją od wielu lat, co bezpośrednio wiąże się również z pozyskaniem wyższego wykształcenia w tymże kierunku. Realizacja tak obszernych działań pozwala niemal codziennie szukać nowych wyzwań. Z przyjemnością pobudzam do pracy szare komórki, gdy pora na dozę kreatywności oraz wykazanie się znajomością realnych oczekiwań marek, które zamierzają współtworzyć specjalne projekty u boku redakcji. Znalezienie wspólnego celu oraz wypracowanie dedykowanych rozwiązań bywa niezwykle satysfakcjonujące. Rola Sales Managera nie jest więc skupiona tylko na zagadnieniach z zakresu e-commerce ale również kontaktach z ludźmi. Otwarcie na potrzeby drugiej strony jest kluczowe, aby realizacja była zarówno atrakcyjna, jak i wartościowa. Wspólnie z redaktorami redakcji mogę poszerzać swoją wiedzę również w zakresie technologii, nowoczesnych rozwiązań, a nawet AGD.   Moja przygoda w T-A oraz 3D-Info trwa stosunkowo krótko, jednak sama podróż w to miejsce rozpoczęła się blisko 8 lat temu. Wówczas pasją stała się komunikacja, social media, reklama oraz e-commerce. Dotychczas zajmowałam się komercjalizacją treści, prowadzeniem kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych, fotografią, a także m.in. drobnymi działaniami z zakresu Google Ads i cross-marketingu. Dzięki zdobywaniu doświadczenia w wielu sektorach, jest mi łatwiej zrozumieć potrzeby partnerów.   Na co dzień w dalszym ciągu rozwijam swoje kompetencje w wyżej wymienionych kategoriach, choć największą frajdę przynosi mi fotografia oraz grafika. Niezwykle bliska jest mi również muzyka, co niejako wiąże się z moim artystycznym usposobieniem. Nie jest mi obca troska o dobrostan zwierząt, walka o ich prawa i należyte traktowanie. Dążę do wyznaczonych sobie celów i nie cofam się, gdy na horyzoncie pojawiają się niedogodności losu.

Exit mobile version