W ofercie sklepów stacjonarnych Lidl znalazło się miejsce na gofrownicę marki Silvercrest. Sprawdziliśmy opinie użytkowników, więc już wiemy, czy warto ją kupić.

W tym tygodniu do sklepów stacjonarnych sieci Lidl trafiła gofrownica marki Silvercrest o mocy silnika 1200 W. Od poniedziałku do środy trwała akcja promocyjna, która umożliwiała kupno urządzenia w cenie niższej o 20 zł. Niestety, promocja dobiegła już końca, ale ten kuchenny sprzęt nadal można znaleźć w wybranych placówkach sieci Lidl – tyle, że w cenie regularnej. Co ciekawe, gofrownica jest dostępna także w sklepie internetowym. Pytanie jednak brzmi – czy warto ją kupić? Postanowiliśmy sprawdzić opinie użytkowników, w końcu nie ma lepszego źródła niż inni konsumenci.

Gofrownica Silvercrest SWE 1200 D1

  • Moc: 1200 W
  • Powłoka chroniąca przed przywieraniem: tak, firmy Ilag
  • Regulowany termostat: tak
  • Wskaźnik pieczenia: tak
  • Wymiary: ok. 256 x 205 x 93 mm
  • Waga: ok. 1450 g
  • Gwarancja: 3 lata
  • W zestawie
    • gofrownica
    • 15 przykładowych przepisów

Cena: 89,90 zł przejdź do sklepu

Opinie użytkowników

Na stronie sklepu internetowego jest dostępna funkcja zostawienia opinii klienta. Nie można jednak wystawić oceny ot tak, wcześniej należy zakupić urządzenie, by pojawiła się ankieta z formularzem oceny produktu. W ten sposób przedstawiciele sieci Lidl mają gwarancję, że oceny są rzeczowe i mają odbicie w rzeczywistości.

Co o gofrownicy piszą klienci?

Okazuje się, że opinie są niezłe. Według ankiet, aż 96% konsumentów, którzy zakupili gofrownicę marki Silvercrest poleca to urządzenie innym. Dziewięćdziesiąt dwóch klientów wystawiło ocenę pięciu gwiazdek, a zaledwie trzech jedną gwiazdkę. Najbardziej pomocna opinia według innych prezentuje się następująco:

Prosta w obsłudze, gofry wychodzą bardzo dobre, łatwa w czyszczeniu i całkiem dobrze wygląda. Relacja jakości do ceny świetna.

Pisze klient, który zakupił gofrownicę 24 maja 2022 roku

Większość komentarzy opisuje gofrownicę jako łatwą w obsłudze i czyszczeniu. Klienci zwracają uwagę także na dobry stosunek jakości do ceny urządzenia. Co ważne, wśród pozytywnych opinii znalazły się i negatywne. Wszystkie trzy pochodzą od użytkowników z Niemiec, którzy zaznaczają, że gofrownica źle ogrzewała ciasto.

Wszystkie gofry były miękkie i wiotkie, prawie niejadalne. Zdecydowanie nie chrupiące. Odesłać urządzenie.

Pisze klient, który zakupił gofrownicę 4 marca 2021 roku

Nie da się jednak nie zauważyć, że kwestia zepsutego ogrzewania mogła wynikać z wady technicznej urządzenia, która prawdopodobnie kwalifikowała się na gwarancję. Najważniejszy fakt jest taki, że znaczna większość opinii jest bardzo pozytywna.