Drugie śniadanie jak z Instagrama gwiazdy? Na pewno wygląda strasznie apetycznie, ale dla większości z nas jest nieosiągalne. Jesteśmy przecież zwyczajnymi kanapkozjadami i pierogoodgrzewaczami. Czasem pewnie w porywie mody zdarzy się jeszcze przygotować jakąś nie najgorszą sałatkę. Prepd Pack jest pudełeczkiem, które ma uczynić nasze drugie śniadanie, popisowym posiłkiem całego dnia.

Prepd Pack (2)

Założenie jest bardzo ciekawe. Sztywne i niezwykle estetyczne opakowanie z klapką, kryje kilka pojemniczków na żywność. Każdy z nich jest bardzo szczelny, pozwala na zamrażanie, odgrzewanie w mikrofali i mycie w zmywarce. Zestaw obejmuje kilka pojemniczków, które można dowolnie konfigurować. Opakowanie posiada również uchwyt na sztućce lub pałeczki. Imponująco wyglądający zestaw już w sam w sobie jest bardzo atrakcyjny.

Producent zdecydował się jednak na uzupełnienie całości o dedykowaną aplikację na urządzenia mobile. Zawiera ona szereg prostych przepisów na drugie śniadanie. Obejmują one zdjęcia proponowanych posiłków oraz sposoby przyrządzenia doskonale odpowiadające pojemności poszczególnych pojemników. Dane z przepisu możemy również przenieść do listy zakupów. Dodatkowo jeśli mamy pod ręką jakiś konkretny składnik, możemy wyszukać zestawy, które go zawierają. Oczywiście baza przepisów ma zawierać wiele pozycji, sprawiających że każdy dzień będzie niezwykły.

Prepd Pack (1)

Proponowane posiłki mają być estetyczne, tak aby chciało im się zrobić zdjęcie. Ponadto aplikacja będzie zapamiętywała spożywane przez nas posiłki. Dane na temat składników, sprawią że otrzymamy analizę pod kątem czasu spożywania posiłków, ich kaloryczności i wartości odżywczych. Produkt ma zadbać również o ekonomię i ekologię. Doskonale opracowane przepisy, pozwolą na optymalne wykorzystanie kupowanych produktów – dzięki temu nie będziemy wyrzucać zakupionych składników, utrzymując jednak zróżnicowaną dietę.

Prepd Pack (3)

Dużym atutem Prepd Pack, zdaje się być jego cena. Podstawowy zestaw w kampanii corwfundingowej na portalu kickstarter.com, wyceniono na 50 dolarów. Docelowa cena ma wynosić 70 dolarów. Autorzy zebrali wielokrotność potrzebnej sumy, generując niemal 300 tysięcy dolarów, zamiast planowanych 25 tysięcy. Mimo to do końca kampanii pozostało wciąż 30 dni. Pierwsze zestawy mają trafić do wspierających, w czerwcu 2016 roku.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *