Polski Finał Imagine Cup 2014 – Podsumowanie

Uroczysta część finałów została otwarta 10 kwietnia około godziny 9. Wśród zaproszonych gości można było odnotować: Zastępcę Dyrektora Departamentu Przemysłu i Innowacji – Otylię Trzaskalską-Stroińską, Grzegorza Napieralskiego z Sejmowej Komisji Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii czy Iwonę Wendel, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Po niezbędnych formalnościach związanych z przedstawieniem partnerów i ważnych osobistości, zaprezentowane zostało jury, drugiego dnia finałów krajowych:

  • Katarzyna Rzehak – Dyrektor Kreatywna Instytutu Wzornictwa Przemysłowego,
  • Bożena Lublińska-Kasprzak – Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
  • Sebastian Christow – Radca Ministra w Ministerstwie Gospodarki,
  • Rafał Albin – dyrektor działu nowych technologii w polskim oddziale Microsoft
  • Tadeusz Golonka – partner Business Potential Discovery i przewodniczący VIP jury
  • Michał Boni – Minister Administracji i Cyfryzacji w latach 2011 – 2013.

Pierwszą, oficjalną część zakończyło przedstawienie przez Tadeusza Golonkę, trzech drużyn wybranych przez szerokie jury spośród każdej piątki do udziału w drugim dniu finałów.

Kategoria World Citizenship

  1. LOK-I, Politechnika Rzeszowska, projekt Smart Eye
  2. Power of Vision, Politechnika Rzeszowska, projekt Face Controller
  3. CyberMeds, Wojskowej Akademii Technicznej z Warszawy, projekt PATRON
  4. Dreams Providers, Uniwersytet Adama Mickiewicza projekt Third Ear
  5. Educ8ors, Uniwersytet Warszawski, projekt Ekzameno

Kategoria Innovation

  1. Knoocker, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, projekt Knoocker Knoocker
  2. LevelUP, Polsko-Japońskia Wyższa Szkoła Technik Komputerowych z Warszawy, projekt TapBooks
  3. Lumi-Systems, Politechnika Gdańska, projekt Storyteller
  4. ScienceSergeants, Wojskowa Akademia Techniczna z Warszawy, projekt T.E.S.L.A.
  5. We Code For Food, Politechnika Białostocka, projekt Phobos

Kategoria Games

  1. MobiGames ,WSIiZ w Rzeszowie i Politechnika Rzeszowska, projekt Cloud Rider.
  2. Hothead Ballon, WSIiZ w Rzeszowie oraz Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, projekt Lore.
  3. TheSpawners, Politechnika Rzeszowska, projekt MyCreatury
  4. YOU NEVER DEBUG ONCE, Politechnika Białostocka, projekt Quest Craft.
  5. Unhandled Exceptions, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, projekt Nano T.

Każda z trzech w danej kategorii drużyn, miała 5 minut na przygotowanie się do pokazu, 20 minut na prezentację, a następnie 10 minut na pytania od jury.

Kolejność prezentacji w danej kategorii była losowana.

Zamieszczone przez nas pytania od jury oraz odpowiedzi są jedynie próbą przytoczenia dokładnych wypowiedzi. Oparte są o skrócone notatki sporządzane podczas przebiegu konkursu i w żadnym przypadku nie należy ich traktować jako cytatu.

 

wcześniej ___________________________________ dalej
Posted in Archiwalne, Look About and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .