INBOX – wydajny skaner, który pozwala ograniczyć koszty zużycia papieru

Podziel się:

Dynamiczny rozwój technologiczny przyczynia się do zwiększenia poboru i dziennego zużycia papieru. Od 1970 do 2007 roku wskaźnik wykorzystania tego ograniczonego materiału wzrósł siedmiokrotnie i nic nie zapowiada zmiany tego trendu. Tysiące ton zużytego papieru przez administrację  już wiele lat temu wzbudzały kontrowersje. Zauważenie problemu najwyraźniej nie zawsze skutkuje w jego wyeliminowaniu. Urządzenie INBOX nie jest rewolucyjne, ale przede wszystkim skuteczne.  Wykorzystując proces skanowania pomaga segregować ważne dokumenty, jak i zmniejsza potrzebę wielokrotnego ich kserowania.

INBOX jest minimalistycznym skanerem, który zapisane obrazy przesyła bezpośrednio na połączone z nim bezprzewodowe urządzenie. Interesującym rozwiązaniem jest miejsce, w którym dokumenty zostają odłożone. Po dopasowaniu INBOX’a do pudełka wszystkie zeskanowane kartki, o wielkości Formatu A4 lub mniejsze układane są właśnie w nim. Pozwala to zaoszczędzić czas na segregację dokumentów, jak i ich poszukiwania, gdyż zawsze są w jednym miejscu.

INBOX1 INBOX2

Największym atutem INBOX jest szybkość działania i wielozadaniowość. Użytkownik może z dużą łatwością, za pomocą jednego przycisku zmienić szerokość obrazu jaki chce zeskanować.  Urządzenie samo sortuje dokumenty, ale przede wszystkim w ułamku sekundy, bez zbędnych czynności zeskanowany dokument jest już na tablecie,  telefonie lub komputerze. Wykorzystując takie rozwiązanie w dużym biurze eliminowane są wysokie koszty zużycia papieru do kserowania, gdyż wszystko opiera się na nośnikach elektronicznych. Wystarczy przesłać wybrany dokument do wspólnej bazy i każdy pracownik ma do niego dostęp.

INBOX3 INBOX4

Zostaw komentarz